Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Թվի բազմապատկումը 10-ով և 100-ով | Թվի բազմապատկումը 10-ով և 100-ով |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Մեկերի գումարը արտադրյալի տեսքով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Մեկերի գումարը պետք է գրել արտադրյալի տեսքով |
| 2. | Մեկով բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բազմապատկել մեկով |
| 3. | Երկու գործողություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է կատարել 1-ով բազմապատկումներ |
| 4. | Բազմապատկում 10-ով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բազմապատկել 10-ով |
| 5. | Զրոյով բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է բազմապատկել զրոյով |
| 6. | Բազմապատկում 100-ով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Թիվը պետք է բազմապատկել 100-ով |
| 7. | Արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
| 8. | Արտադրյալների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտադրյալները |
| 9. | Արտահայտության արժեքի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
| 10. | Արտահայտության արժեքը, բազմապատկում 10-ով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
| 11. | Բազմապատկումներ 10-ով և 100-ով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել բազմապատկումները |
| 12. | Հաշվում և համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտությունները և համեմատել դրանք |
| 13. | Արտահայտության արժեքը, բազմապատկում 100-ով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը |
| 14. | Բաց թողնված թիվը (10-ով բազմապատկում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել բաց թողնված թիվը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Թվի բազմապատկումը 10-ով և 100-ով> թեմայից | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 0-ով, 1-ով, 10-ով և 100-ով բազմապատկման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Թվի բազմապատկումը 10-ով և 100-ով» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 0-ով, 1-ով, 10-ով և 100-ով բազմապատկման վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշախանք «Թվի բազմապատկումը 10-ով և 100-ով» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ թիվը 0-ով, 1-ով, 10-ով և 100-ով բազմապատկման վերաբերյալ |