Մեթոդական հանձնարարականներ

Ուսումնական ձեռնարկներ

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Խնձորների թիվը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք մնացորդով բաժանումը ճիշտ է կատարված
2. Ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Պետք է գտնել ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը
3. Գնացքի անցած ճանապարհը 2 տեսակ - մեկնաբանական հեշտ 2Մ. Պետք է գտնել հեռավորությունը նպատակակետից
4. Գյուղի ճանապարհը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Պետք է գտնել հեռավորությունը գյուղից
5. Մարզիկի վազքուղին 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Պետք է գտնել մնացորդը
6. Ավտոբուսների թիվը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և գտնել ավտոբուսների թիվը
7. Ձեռնարկության գրասենյակը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Պետք է պարզել, թե որ հարկում է գտնվում ձեռնարկության գրասենյակը
8. Փաթեթի կշիռը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Պետք է պարզել փաթեթի կշիռը
9. Զգեստի վրա ծախսված գործվածքը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և լուծել խնդիրը
10. Կոնֆետների տուփեր 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Մնացորդով բաժանման միջոցով պետք է լուծել խնդիրը
11. Խնդիր տնկիների մասին 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տնկիների քանակը կհերիքի փողոցը կանաչապատելու համար

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից 00:15:00 միջին 23Մ. Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից 00:15:00 միջին 21Մ. Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ
2. Ստուգողական աշխատանք <Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ> թեմայից 00:20:00 միջին 12Մ. Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ: