 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Խնձորների թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք մնացորդով բաժանումը ճիշտ է կատարված | 
| 2. | Ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ավելացած կոնֆետների ամենամեծ/ամենափոքր թիվը | 
| 3. | Գնացքի անցած ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը նպատակակետից | 
| 4. | Գյուղի ճանապարհը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հեռավորությունը գյուղից | 
| 5. | Մարզիկի վազքուղին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել մնացորդը | 
| 6. | Ավտոբուսների թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և գտնել ավտոբուսների թիվը | 
| 7. | Ձեռնարկության գրասենյակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե որ հարկում է գտնվում ձեռնարկության գրասենյակը | 
| 8. | Փաթեթի կշիռը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել փաթեթի կշիռը | 
| 9. | Զգեստի վրա ծախսված գործվածքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կատարել մնացորդով բաժանում և լուծել խնդիրը | 
| 10. | Կոնֆետների տուփեր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Մնացորդով բաժանման միջոցով պետք է լուծել խնդիրը | 
| 11. | Խնդիր տնկիների մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տնկիների քանակը կհերիքի փողոցը կանաչապատելու համար | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 21Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք <Խնդիրներ մնացորդով բաժանման վերաբերյալ> թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ խնդիրներում մնացորդով բաժանման վերաբերյալ: |