ՀԱՐՍՏԱՑՐՈՒ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻԴ ՊԱՇԱՐԸ
Ակտիվացրու «Իմ+»-ը գերազանց գնահատականներ ստանալու համար
Ստեղծեք Ձեր ուսումնական ծրագիրը «ԻմԴպրոց» կայքում
Ստացեք հաշվետվություն Ձեր ուսումնական ծրագիր արդյունավետության վերաբերյալ
Օգտագործեք Ձեր առաջադրանքները ստուգողական աշխատանքներում

Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Հայերենի հնչյունները Հայերենի հնչյունները. ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Որոշի՛ր ավելորդը 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 1Մ. Ճանաչողական բնույթի առաջադրանք է ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների վերաբերյալ: Սովորողներիը որոշելով, թե տրված տառերին համապատասխանող հնչյունները բաղաձայն են, թե ձայնավոր՝ ընտրում են այն միակ հնչյունը, որը տարբերվում է մյուսներից:
2. Քանի՞ բաղաձայն ու ձայնավոր կա 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 3Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները կրկնում են ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները՝ որոշելով, թե քանի ձայնավոր կամ բաղաձայն հնչյուն կա տրված բառում:
3. Ո՞ր հնչյունն է կրկնվում 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է նախ անվանեն պատկերները, ապա այդ անվանումները հնչյունային վերլուծության ենթարկելով որոշեն այն հնչյունը, որը կրկնվում է բոլոր անուններում:
4. Գնացքի «ուղևորները» 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները գործնականում կիրառում են իրենց գիտելիքները ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների վերաբերյալ:
5. Ճի՞շտ է, որ... 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ձայնավորների (է-ե, օ-ո, ը) ուղղագրության վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների ամրապնդմանը: Ինչպես նաև սովորողները խորացնում են իրենց գիտելիքները «հնչյուն» և «տառ» հասկացությունների վերաբերյալ:
6. Գրի՛ր պատկերի անունը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Սովորողները նախ անվանում են պատկերները, ապա այդ անվանումները հնչյունային վերլուծության են ենթարկում, որպեսզի կատարեն առաջադրված պահանջը:
7. Ընտրի՛ր ձայնավորով և բաղաձայնով սկսվող բառերը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Առաջադրանքը նպաստում է ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունների զարգացմանը; Սովորողներն ընտրելով պահանջվող բառը՝ կատարում են ընդօրինակման բնույթի արտագրություն (արտագրում են ընտրած բառը):
8. Արտագրի՛ր՝ ըստ այբբենական հաջորդականության 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Ճանաչողական բնույթի առաջադրանք է, որի կատարման ընթացքում սովորողները որոշում են, թե, ըստ բառերի առաջին տառերի այբբենական հաջորդականության, ինչ հերթականությամբ պետք է գրել տրված բառերը: Ապա կատարում են ընդօրինակման բնույթի արտագրություն՝ այդ հաջորդականությամբ գրելով բառերը:
9. Աղյուսակում արտագրի՛ր 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների մասին ունեցած գիտելիքները գործնականում կիրառելու կարողությունները: