Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Բառակապակցություն | Սովորողները կիմանան, թե ինչ է բառակապակցությունը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ընտրի՛ր համապատասխանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առարկա ցույց տվող բառերից սովորողները պետք է ընտրեն և նշեն այն բառը, որի հատկանիշը կարող է լինել տրված բառը |
| 2. | Ո՞րն է բառակապակցություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բառակապակցությունների մասին ունեցած գիտելիքների կիրառման կարողությունների զարգացմանը |
| 3. | Բառակապակցությո՞ւն է, թե՞ ոչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ բառակապակցությունների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
| 4. | Ո՞ր հատկանիշները կվերագրես | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված է պատկեր, որին սովորողները պետք է վերագրեն տրված հատկանիշներից երկուսը |
| 5. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Սովորողները տրված բառակապակցության իմաստը պետք է արտահայտեն մեկ բառով և գրեն այն |
| 6. | Որո՞վ կփոխարինեիր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողները կկրկնեն հոմանիշների մասին գիտելիքները և կնշեն այն բառակապակցությունը, որն իմաստով համապատասխանում է տրված բառակապակցությանը |
| 7. | Կազմի՛ր նախադասություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սովորողները պետք է կազմեն բառակապակցություն նախադասության անդամներ՝ առարկա և գործողություն ցույց տվող բառերով |
| 8. | Կազմի՛ր բառակապակցություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 1Մ. | Սովորողները պետք է ընտրեն տրված հատկանիշ ցույց տվող բառի համար համապատասխան առարկա ցույց տվող բառը և գրեն ստացված բառակապակցությունը |
| 9. | Կազմի՛ր բառակապակցություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված հատկանիշ ցույց տվող բառի և պատկերի անվանումը միացնելով՝ պետք է կազմել բառակապակցություն և գրել այն |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Բառակապակցություններ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ բառակապակցությունների մասին ունեցած գիտելիքների կրկնությանը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Բառակապակցություններ» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 18Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բառակապակցությունների մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Բառակապակցություններ» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 24Մ. | Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բառակապկցությունների մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը |