 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Յ ձայնակապ | հայերենում երկու ձայնավորների միջև լսվում է յ հնչյուն, որը միշտ չէ, որ գրում ենք: Գրվում է միայն ա և ո տառերից հետո: | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Պե՞տք է գրել | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Տրված բառերում պե՞տք է գրել յ: Ինչո՞ւ: Պետք է հիմնավորել, վերհիշել կանոնը, թե ինչու պիտի գրվի կամ չգրվի յ: | 
| 2. | Դո՛ւրս գրիր բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված բառաշարքից պիտի դուրս գրել ա/ յ-ով գրվող բառերը, բ/ յ-ով չգրվող բառերը: | 
| 3. | Գտի՛ր ավելորդը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաշարքում պիտի գտնել ավելորդ բառը: | 
| 4. | Կազմի՛ր բառ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված արմատներով պիտի բառեր կազմի և ցույց տա յ ձայնակապի առկայությունը: | 
| 5. | Ո՞ր ածանցը կավելացնես | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառերին պիտի ավելացնել համապաատսխան նախածանց կամ վերջածանց և դիտարկել՝ կա արդյոք յ ձայնակապ: | 
| 6. | Ո՞ր շարքում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պիտի գտնի բառն ըստ հրահանգի. ո՞ր շարքում է այս կամ այն բառը: | 
| 7. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառաակապակցության իմաստը պիտի արտահայտի մեկ բառով: | 
| 8. | Գուշակի՛ր բառը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնի համաապտասխան բառն ըստ նկարագրության: | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ Յ ձայնակապ | 00:08:00 | միջին | 14Մ. | Յ ձայնակապի շուրջ անցածի կրկնություն և ամրապնդում: | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ Յ ձայնակապ | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Ինքնուրույնաբար ամրապնդել յ ձայնակապի շուրջ ձեռք բերած գիտելիքները և կիրառելու կարողությունը: | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ Յ ձայնակապի արտասնությունը և ուղղագրությունը | 00:15:00 | միջին | 0Մ. | Յ ձայնակապի արտասանության և գրության հետ կապված կանոնների իմացության, դրանց կիրառության կարողությունների առկայության ստուգում: |