Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության հիմնադրույթները Սովորողը պետք է կարողանա տարբերել հաղորդիչ և ոչ հաղորդիչ նյութերը, պատկերացնի իոնային հաղորդականությունը էլեկտրոլիտներում, գրի էլեկտրոլիտների դիսոցման մոլեկուլային, իոնային և կրճատ իոնային հավասարումները, տիրապետի էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության հիմնադրույթներին
2. էլեկտրոլիտային դիսոցման մեխանիզմը Սովորողը պետք է տարբեերի էլեկտրոլիտների հալույթներում և լուծույթներում դիսոցման պատճառները, հասկանա էլեկտրոլիտային դիսոցման մեխանիզմները և կապ հաստատի քիմիական կապի բնույթի և դիսոցման մեխանիզմի միջև.

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության հիմնական դրույթները 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ կիրառել էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության հիմնադրույթները կոնկրետ դեպքերում, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական կապի տեսակների և ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ
2. Նշել ոչ հաղորդիչ համակարգը առաջարկվող քառյակում 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 1Մ. Կարողանալ ընտրել ոչ հաղորդիչ նյութը բացառման մեթոդով: Ամրապնդել գիտելիքները հաղորդիչների և էլեկտրոլիտների վերաբերյալ:
3. հաղորդիչ նյութի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները նյութերի հաղորդականությաան հատկության վերաբերյալ, ամրապնդել միջառարկայական կապը ֆիզիկայի հետ, հստակեցնել առաջին և երկրորդ կարգի հաղորդիչների դասակարգումը
4. էլեկտրոլիտի բանաձևի ընտրություն 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Կարողանալ տարբեր նյութերի քիմիական բանաձևերից ընտրել էլեկտրոլիտների բանաձևերը, ամրապնդել անօրգանական միացությունների դասակարգման վերաբերյալ գիտելիքները
5. Էլեկտրոլիտի բանաձևի ընտրություն և անվանում 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ ընտրել էլեկտրոլիտի բանաձևը և անվանել այն ըստ կանոնական անվանակարգի և որոշել, թե անօրգանական միացությունների ո՞ր դասին է պատկանում
6. Դիսոցման մեխանիզմի ընտրություն և իոնների քանակի հաշվարկ 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ ընտրել իոն-դիպոլային մեխանիզմով դիսոցող էլեկտրոլիտի բանաձևը, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական կապի հիմնական տեսակների և նյութի քանակի վերաբերյալ՝ հաշվել իոնների գումարային քանակը
7. էլեկտրոլիտի դիսոցման մեխանիզմի ընտրություն 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ ընտրել դիպոլ-դիպոլային մեխանիզմով դիսոցող էլեկտրոլիտի բանաձևը, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական կապի հիմնական տեսակների և ատոմամոլեկուլային ուսմունքի վերաբերյալ՝ հաշվել մոլեկուլի զանգվածը
8. Էլեկտրոլիտների քիմիական բանաձևերի ընտրություն 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 3Մ. Կարողանալ առանձնացնել էլեկտրոլիտների բանաձևերը տարբեր նյութերի բանաձևերի շարքից: Ամրապնդել գիտելիքները անօրգանական միացությունների դասկարգման և Արենիուսի էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության վերաբերյալ, հաշվել իոնի մոլային զանգվածը
9. էլեկտրոլիտի քանակի հաշվում՝ ըստ իոնների քանակների հարաբերության 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կարողանալ գրել դիսոցման հավասարումներ և կատարել հաշվարկներ էլեկտրոլիտների և իոնների քանակների վերաբերյալ
10. Դիասոցման մեխանիզմ, դիսոցված քանակ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 6Մ. Կարողանալ կապ հաստատել էլեկտրոլիտում առկա կապի տեսակի և դիսոցման մխանիզմի միջև, կարողանալ հաշվել էլեկտրոլիտի դիսոցման ենթարկված մասը՝ ըստ լուծույթում առկա իոնների մոլային կոնցենտրացիայի
11. Համանուն իոն պարունակող էլեկտրոլիտների ընտրություն՝ ըստ քանակների 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 7Մ. Կարողանալ ընտրել էլեկտրոլիտների զույգ՝ ըստ դիսոցման մեխանիզմի և քանակների հարաբերության. կատարել զանգվածի հաշվարկ՝ ըստ լուծույթում առկա բոլոր իոնների գումարային քանակի

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ 00:10:00 հեշտ 7Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ: Սովորողը պետք է կարողանա * տարբերել հաղորդիչների տեսակները. առաջին կարգի-էլեկտրոնային հաղորդականություն. երկրորդ կարգի-իոնային հաղորդականություն. ամրապնդել միջառարկայական կապը ֆիզիկայի հետ, * նյութերի քիմիական բանաևերից ընտրել էլեկտրոլիտների քիմիական բանաձևերը, հաստատել նրանց պատկանելիությունը անօրգանական նյութերի որոշակի դասին * պատկերացնել հալույթում կամ լուծույթում էլեկտրոլիտի դիսոցման մեխանիզմը, դիսոցումից ստացվող իոնների բաղադրությունը, լիցքի մեծությունը և այլն. ամրապնդել գիտելիքները քիմիական կապի հիմնական տեսակների և նյութի քանակի վերաբերյալ՝ հաշվել իոնների քանակը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ 00:20:00 միջին 9Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ. սովորողը պետք է կարողանա. * ընտրել ոչ հաղորդիչ նյութը, անհրաժեշտության դեպքում՝ բացառման մեթոդով, ամրապնդել գիտելիքները հաղորդիչների և էլեկտրոլիտների վերաբերյալ. * ընտրել դիպոլ-դիպոլային մեխանիզմով դիսոցող էլեկտրոլիտի բանաձևը, ամրապնդել գիտելիքները քիմիական կապի հիմնական տեսակների և ատոմամոլեկուլային ուսմունքի վերաբերյալ՝ հաշվել մոլեկուլի զանգվածը. * գրել դիսոցման հավասարումներ և կատարել զանազան հաշվարկներ էլեկտրոլիտների և իոնների քանակների վերաբերյալ
2. Ստուգողական աշխատանք էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ 00:30:00 բարդ 15Մ. Ստուգել սովորողների գիտելիքները էլեկտրոլիտների և ոչ էլեկտրոլիտների վերաբերյալ. սովորողը պետք է կարողանա. * առանձնացնել էլեկտրոլիտների բանաձևերը տարբեր նյութերի բանաձևերի շարքից: Ամրապնդել գիտելիքները անօրգանական միացությունների դասկարգման և Արենիուսի էլեկտրոլիտային դիսոցման տեսության վերաբերյալ, հաշվել իոնի մոլային զանգվածը. * կապ հաստատել էլեկտրոլիտում առկա կապի տեսակի և դիսոցման մխանիզմի միջև, կարողանալ հաշվել էլեկտրոլիտի դիսոցման ենթարկված մասը՝ ըստ լուծույթում առկա իոնների մոլային կոնցենտրացիայի. * հաշվել համանուն իոն պարունակող երրորդ էլեկտրոլի քանակը՝ ըստ համանուն իոնների գումարային քանակի և էլեկտրոլիտների գումարային քանակի հարաբերության