Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը, հողային ռեսուրսներ | Այս բաժնում ներկայացված են աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխման ընդհանուր գծերը |
| 2. | Հանքային ռեսուրսներ | Բաժինը վերաբերում է հանքային ռեսուրսներին և նրանց տեղաբաշխման առանձնահատկություններին |
| 3. | Ջրային, կենսաբանական, համաշխարհային օվկիանոսի ռեսուրսները | Բաժնում ներկայացված է աշխարհի ջրային, կենսաբանական, համաշխարհային օվկիանոսի ռեսուրսների ընդհանուր բնութագիրը |
| 4. | Բնական ռեսուրսների արդյունահանմամբ առաջատար երկրներ | Հավելված |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Աշխարհի հողային ռեսուրսները. հողային ֆոնդ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքն ուղղված է աշխարհի հողային ռեսուրսների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը՝ ուշադրություն դարձնելով գյուղատնտեսական և ոչ գյուղատնտեսական նշանակության հողերին |
| 2. | Հանքային ռեսուրսներ: Արդյո՞ք լավ եք ճանաչում նրանց... | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը միտված է հանքային ռեսուրսների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը՝ ճանաչեոլվ նրանց խմբերը և տեսակները |
| 3. | Մետաղային օգտակար հանածոներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է մետաղային օգտակար հանածոներին, նրանց տեսակներին, ինչպես նաև նրանցից պատրաստված իրերին |
| 4. | Ռեսուրսներով ապահովվածությունը և տեղաբաշխումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է հանքային ռեսուրսներով (օր.՝ նավթ, ածուխ և այլն) առավել ապահովված երկրների վերաբերյալ գիտելիքների ստուգմանը, ինչպես նաև աշխարհի պետությունների տարածքների ուրվագծերի իմացության ստուգմանը՝ նպատակ ունենալով զարգացնել թեմատիկ քարտեզների օգտվելու հմտություններ |
| 5. | Բնական ռեսուսների խմբերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Առաջադրանքը միտված է բնական ռեսուրսների խմբերի վերաբերյալ գիտելիքների ամրապնդմանը |
| 6. | Սև և գունավոր մետաղներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը միտված է մետաղային օգտակար հանածոների խմբերի վերաբերյալ գիտելիքների ամրապնդմանը |
| 7. | Նավթի, բնական գազի և ածխի պաշարներով առաջատար տասնյակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 4.5Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է վառելիքային ռեսուրսների արդյունահանմամբ առաջատար երկրներին |
| 8. | Հողային ռեսուրսներով ապահովվածությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Խնդիրը միտված է զարգացնելու աշակերտներների մտածական կարողությունները՝ հաշվարկելով և համեմատելով երկու երկրների ռեսուրսաապահովվածության ցուցանիշները (վարելահողեր): |
| 9. | Հանգստի ռեսուրսներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը միտված է հանգստի (ռեկրեացիոն) ռեսուրսների վերաբերյալ գիտելիքների ամրապնդմանը |
| 10. | Երկաթաքարի արտադրությամբ առաջատար պետությունները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3.5Մ. | Առաջադրանքը վերաբերում է սև մետաղաձուլության համար կարևորագույն հումք հանդիսացող հումքի՝ երկաթաքարի արդյունահանմամբ առաջատար երկրներին: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից | 00:07:00 | միջին | 9Մ. | Վարժանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից | 00:30:00 | բարդ | 16.5Մ. | Տնային աշխատանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից | 00:15:00 | բարդ | 14Մ. | Ստուգողական աշխատանք Աշխարհի բնական ռեսուրսների տեղաբաշխումը թեմայից |