Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Հայերենի բաղաձայն հնչյունները | Տեսություն |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Դո՛ւրս գրիր անհրաժեշտ բառը/բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված բառաշարքից կամ հատվածից դուրս գրել բաղաձայնով սկսվող բառերը: |
| 2. | Փոխի՛ր առաջին հնչյունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Փոխել տրված բառերի առաջին բաղաձայն հնչյունը և ստանալ նոր բառ: Հնչյունների փոփոխությունները եռաշարք բաղաձայնների շուրջ է: |
| 3. | Փոխի՛ր բաղաձայնները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | բառի վերջում կամ բառի մեջ փոխել բաղաձայն հնչյունները և ստանալ նոր բառեր: |
| 4. | Միացրո՛ւ բառի բաղադրիչները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Երկու բառերի արմատների, ա հոդակապի, ածանցի միացումով ստացվում են բառեր, որոնց մեջ երկու բաղաձայն հայտնվում են կողք կողքի: |
| 5. | Գումարի՛ր վերջածանց | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Գտնել տրված բառերի հոմանիշները դրանց ավելացնել այլ արմատ և ստանալ բարդ բառեր, որնք ունեն կրկնակ բաղաձայն հնչյուններ: |
| 6. | Գտի՛ր ավելորդը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Տրված բառերից պիտի գտնի ավելորդ բառը: Առաջադրանքը վերաբերում է բաղաձայնական համակարգին: |
| 7. | Նշի՛ր շարքի համարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Տրված չորս շարք բառերում պիտի գտնի համապատասխան ծարքը կամ բառը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ «Հայերենի բաղաձայն հնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 8Մ. | Հայերենի բաղաձայն հնչյունների տարբերակում: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ «Հայերենի բաղաձայն հնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 11Մ. | Ամրապնդել հայերենի բաղաձայն հնչյունների մասին իմացությունը: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Հայերենի բաղաձայն հնչյունները» | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Հայերենի բաղաձայն հնչյունները» |