 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Կոորդինատային համակարգ | Կոորդինատային ուղղանկյուն համակարգ, կետի կոորդինատները | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Կետի աբսցիսը/օրդինատը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել կետի աբսցիսը կամ օրդինատը | 
| 2. | Կետի կոորդինատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել կետի կոորդինատները | 
| 3. | Կետը կիսահարթության մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել, թե որ կիսահարթության մեջ է գտնվում կետը | 
| 4. | Տրված կետը կոորդինատային առանցքի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել, թե որ առանցքի վրա է գտնվում կետը | 
| 5. | Կետը քառորդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե որ քառորդին է պատկանում տրված կետը | 
| 6. | Տրված կետը կիսահարթությունների մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է որոշել, թե որ կիսահարթությունների մեջ է գտնվում տրված կետը | 
| 7. | Չորս կետեր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել տրված քառորդին պատկանող կետը | 
| 8. | Համաչափ կետը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել համաչափ կետը | 
| 9. | Կետերի աբսցիսները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Պետք է համեմատել կետերի աբսցիսները | 
| 10. | Համաչափ կետի որոշումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կոորդինատային առանցքի նկատմամբ համաչափ կետի կոորդինատները | 
| 11. | Մասշտաբները կոորդինատային առանցքների վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք մասշտաբները ճիշտ են ընտրված | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Կոորդինատային ուղղանկյուն համակարգ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ կոորդինատների ուղղանկյուն համակարգի վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Կոորդինատային ուղղանկյուն համակարգ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ կոորդինատների ուղղանկյուն համակարգի վերաբերյալ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Կոորդինատային ուղղանկյուն համակարգ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ կոորդինատների ուղղանկյուն համակարգի վերաբերյալ |