 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Միանդամի գաղափարը | Միանդամի սահմանումը, կատարյալ տեքը, աստիճանը | 
| 2. | Բազմանդամի գաղափարը, մեկ փոփոխականով բազմանդամ | Բազմանդամի սահմանումը, կատարյալ տեսքը, աստիճանը, գործակիցները | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Բազմանդամի տեսակի որոշելը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է որոշել բազմանդամի անվանումը (միանդամ, երկանդամ, եռանդամ) | 
| 2. | Բազմանդամի ավագ անդամը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 4Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամը | 
| 3. | Քանի՞ փոփոխականից է կախված բազմանդամը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ փոփոխականից է կախված բազմանդամը | 
| 4. | Մեկ փոփոխականի բազմանդամի աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամի աստիճանը | 
| 5. | Տեսական հարցեր բազմանդամների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տեսական հարցեր բազմանդամների վերաբերյալ | 
| 6. | Բազմանդամի տեսակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բազմանդամի տեսակի որոշումը (միանդամ, երկանդամ, եռանդամ) | 
| 7. | Անդամների գործակիցները և աստիճանները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել բազմանդամի անդամների գործակիցներն ու աստիճանները | 
| 8. | Բազմանդամի աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել տրված բազմանդամի աստիճանը | 
| 9. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամը | 
| 10. | Բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և աստիճանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 0.8Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և աստիճանը | 
| 11. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել մեկ փոփոխականով բազմանդամի արժեքը | 
| 12. | Բազմանդամի կատարյալ տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմանդամը պետք է գրել կատարյալ տեսքով | 
| 13. | Բազմանդամի արժեքների նշանը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել այն բազմանդամը, որի արժեքները միշտ դրական են կամ բացասական | 
| 14. | Բազմանդամի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 12Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի ավագ անդամի գործակիցը, ազատ անդամը և կարգը | 
| 15. | Նման անդամների միացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Բազմանդամի նման անդամների միացում | 
| 16. | Բազմանդամի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել բազմանդամի թվայի արժեքը | 
| 17. | Բազմանդամի աստիճանն ու ազատ անդամը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ամենամեծ աստիճանը կամ ազատ անդամ ունեցող բազմանդամը | 
| 18. | Մեկ փոփոխականով բազմանդամի կատարյալ տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել մեկ փոփոխականի բազմանդամի կատարյալ տեսքը | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:07:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Մեկ փոփոխականով բազմանդամի գաղափարը» թեմայից | 00:21:00 | միջին | 19.8Մ. | Առաջադրանքներ մեկ փոփոխականով բազմանդամների վերաբերյալ |