Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ժամանակի չափման միավորներ | Ժամանակի չափման միավորներ |
| 2. | Ժամացույց | Ժամ, րոպե. ժամացույց |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Կապը միավորների միջև՝ ժամ, րոպե, վայրկյան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր/մեծ մյուսից |
| 2. | Ժամանակի միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
| 3. | Վայրկյանների արտահայտումը րոպեներով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել ժամերով և րոպեներով |
| 4. | Ժամացույցի մեծ և փոքր սլաքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել ժամացույցի մեծ և փոքր սլաքների տեղաշարժերը |
| 5. | Հավասարություններ ժամանակի չափման միավորների մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ հավասարությունը |
| 6. | Ժամացույց | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ժամը քանիսն է |
| 7. | Ժամանակի չափման տարբեր միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ժամանակի չափման մի միավորից պետք է անցնել մյուսին |
| 8. | Ժամանակի միավորներ, ժամ, վայրկյան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թիվը |
| 9. | Երկու մարզիկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ ր-ով է մեկի ժամանակը մեծ/փոքր մյուսի ժամանակից |
| 10. | Ցուցաբերած արդյունքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել վայրկյաններով |
| 11. | Ժամանակահատվածների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել ժամանակահատվածները |
| 12. | Գործողություններ ժամանակի միավորների հետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
| 13. | Ճանապարհորդության տևողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է ժամանակը արտահայտել րոպեներով |
| 14. | Մեծ սլաքի պտույտները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե ժամը քանիսն է, եթե մեծ սլաքը կատարում է լրացուցիչ պտույտներ |
| 15. | Վայրկյանների արտահայտումը ժամերով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վայրկյանները պետք է արտահայտել ժամերով և րոպեներով |
| 16. | Դասերի տևողությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել դասերի տևողությունը |
| 17. | Գումարում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գումարումը |
| 18. | Մրցավազք | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել ավելի փոքր ժամանակը |
| 19. | Երեք հեծանվորդ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել երկրորդ և երրորդ հեծանվորդների ժամանակները |
| 20. | Դասերի զանգը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր երեխան ուշացավ դասերից |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Ժամանակի չափման միավորները» թեմայից | 00:40:00 | միջին | 26Մ. | Առաջադրանքներ ժամանակի չափման միավորների վերաբերյալ |