Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ | Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Գտի՛ր ձայնավորով ու բաղաձայնով սկսվող և վերջացող բառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողության ձևավորմանը: |
| 2. | Ո՞րն է «ավելորդը» | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Սովորողները նշում են այն միակ նկար-բառը, որը մյուսներից տարբերվում է ձայնավորով կամ բաղաձայնով սկսվող կամ վերջացող հնչյունով: |
| 3. | Ի՞նչ կա | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 3Մ. | Սովորողները նշում են այն նկար-բառը, որը համապատասխանում է տրված հնչյունային գծապատկերին: |
| 4. | Հաշվի՛ր բառերի քանակը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների զարգացմանը: |
| 5. | Նույն ձայնավորով և նույն բաղաձայնով սկսվող բառեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է սովորողների՝ արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների զարգացմանը: |
| 6. | Ո՞ր գծապատկերն է ճիշտ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Սովորողներն առաջադրանքը կատարելիս ոչ միայն հնչյունների քանակը համեմատում են տրված հնչյունային գծապատկերի վանդակների հետ, այլև որոշում են նկար-բառերի ձայնավորների քանակը և տեղը գծապատկերում: |
| 7. | Ո՞ր տնակում են «բնակվում» | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է արտասանության միջոցով ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների տարբերակման կարողությունների ձևավորմանը: |
| 8. | Հաշվի՛ր ձայնավորների և բաղաձայնների քանակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը կատարելիս սովորողները ոչ միայն հաշվում են նկար-բառի հնչյունների քանակը, այլև որոշում են ձայնավոր և բաղաձայն հնչյունների քանակը: |
| 9. | Ո՞ր գծապատկերն է համապատասխանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Առաջադրանքը նպաստում է բառի հնչյունային կառուցվածքը ճանաչելու և տարբերակելու կարողությունների ձևավորմանը: |