Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ատոմի միջուկի կառուցվածքը: Իզոտոպներ | Իմանալ ատոմի կառուցվածքը,միջուկի բաղադրությունը, ատոմի զանգվածը: Գաղափար իզոտոպների մասին |
| 2. | Ատոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը | Իմանալ էլեկտրոնային թաղանթ, էներգիական մակարդակ հասկացությունը: կարողանլ բաշխել էլեկտրոնները ըստ ըներգիական մակարդակների: |
| 3. | Ատոմի հատկությունները |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տրված էլեկտրոնների թվով որոշել քիմիական տարրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ըստ տրված էլեկտրոնների թվի, կարողանալ որոշել տարրը և հարաբերական ատոմային զանգվածը: |
| 2. | Որոշել նեյտրոնների թիվը տարրի իզոտոպի միջուկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել նեյտրոնների թիվը տրված տարրի իզոտոպի միջուկում: |
| 3. | Տարրական մասնիկների որոշում՝ տարրի իզատոպում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Կարողանալ որոշել տարրի տրված իզոտոպում պրոտոնների, էլեկտրոնների և նեյտրոնների թիվը: |
| 4. | Էլեկտրոնների թվի որոշումը էլեկտրոնային թաղանթում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Իմանալ, քիմիական տարրի նշանը, արտասանությունը, դիրքը պարբերական համակարգում, կարողանալ որոշել էլեկտրոնների թիվը ատոմի էլեկտրոնային թաղանտում: |
| 5. | Ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ բաց թողած բառերի տեղադրում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների իմացությունը ատոմի կառուցվածքի վերաբերյալ: |
| 6. | Տարրերի էլեկտրոն տալու հատկությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կարողանալ համեմատել տարրերի էլեկտրոն տրամադրելու հատկությունը, կախված տարրի դիրքից պարբերական համակարգում: |
| 7. | Պրոտոնների գումարային թվի որոշում նյութի մեկ մոլեկուլում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Հաշվել նյութի մեկ մոլեկուլում պրոտոնների գումարային թիվը: |
| 8. | Քիմիական տարրի որոշումն ըստ էլեկտրոնային փոխդասավորվածության | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 4Մ. | Կարողանալ որոշել քիմիական տարրը և խմբի համարը, եթե հայտնի է տարրի էլեկտրոնների բաշխումն ըստ էներգիական մակարդակների: |
| 9. | Էլեկտրոնների թվի որոշում իոնում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Կարողանալ որոշել իոնում էլեկտրոնների թիվը |
| 10. | Տարրերի առավել տարածված իզոտոպի ընտրություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ըստ հարաբերական ատոմային զանգվածի արժեքի (տասնորդական ճշտությամբ) ընտրել ամենատարածված իզոտոպը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Ատոմի կառուցվածք» թեմայի վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ատոմի կառուցվածք» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա լ ատոմի կառուցվածքը,միջուկի բաղադրությունը, ատոմի զանգվածը և գաղափար կազմի իզոտոպների մասին: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Ատոմի միջուկի կառուցվածք» թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 8Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ատոմի միջուկի կառուցվածք» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա միջուկի կառուցվածքը, կարողանա հաշվել միջուկում պրոտոնների և նեյտրոնների թիվը: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Ատոմի բարռդ կառուցվածքը» թեմայով | 00:20:00 | բարդ | 14Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները «Ատոմի կառուցվածք» թեմայի վերաբերյալ: Սովորողը պետք է իմանա ատոմի բարդ կառուցվածքը: Կարողանա անվանել տարրն ըստ տրված էլեկտրոնային բանաձևի, որոշել այդ տարրի ատոմի վալենտային էլեկտրոնների և իոնում էլեկտրոնների թվերը: |