Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Հատվածների և անկյունների համեմատումը | Սահմանվում է հատվածների և անկյունների հավասարությունը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հավասար պատկերներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Հավասար պատկերների սահմանում |
| 2. | Հատվածների համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Հատվածների համեմատում, ներսի կետ |
| 3. | Անկյան կիսորդ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Անկյան կիսորդի սահմանում |
| 4. | Հատվածի միջնակետ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Տրված տվյալներով որոշվում են հատվածի տարբեր մասեր |
| 5. | Կիսորդի հատկությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3.5Մ. | Օգտագործվում է կիսորդի հատկությունը հավասար անկյուններ գտնելու համար |
| 6. | Ծայրակետ, միջնակետ և սկզբնակետ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Հատվածը ունի երկու ծայրակետ, մեկ միջնակետ և չունի սկզբնակետ |
| 7. | Միջնակետ և կիսորդ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Հատվածի միջնակետի և անկյան կիսորդի սահմանումները |
| 8. | Պնդումներ միջնակետի և կիսորդի վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
| 9. | Հատվածների թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրված տեղեկությունների հիման վրա պարզվում է հատվածների թիվը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Հատվածների և անկյունների համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Հավասար պատկերներ, միջնակետ, կիսորդ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Հատվածների և անկյունների համեմատումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 13.5Մ. | Հավասար պատկերներ, միջնակետ կիսորդ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Հատվածների և անկյունների համեմատունը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 13Մ. | Հավասար պատկերներ, միջնակետ կիսորդ |