Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվեր | Բերվում են բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի սահմանումները և օրինակներ: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ճիշտ կամ սխալ պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք ճիշտ է տրված պնդումը: |
| 2. | Թվերի բաժանելիությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թվերը: |
| 3. | Բազմության գրառման ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը: |
| 4. | Տեսական պնդումներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
| 5. | Բնական և ամբողջ թվերի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակները: |
| 6. | 2-ի բաժանվող թվերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել նկարագրված թվերի քանակը: |
| 7. | Թվի պատկանելիությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք պնդումը ճիշտ է: |
| 8. | Ճիշտ պնդումների ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները: |
| 9. | Ամբողջ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ամբողջ թվերը: |
| 10. | Բնական թվերի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել բնական թվերը: |
| 11. | Մնացորդով բաժանում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել թվի տեսքը: |
| 12. | Պետք է կատարել գործողությունը և պատասխանել հարցին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Կատարելով գործողությունները, պետք է պատասխանել հարցին: |
| 13. | Առնչություններ բնական թվերի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակները: |
| 14. | Հակադարձ թվի հակադիր թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հակադարձ թվի հակադիր թիվը: |
| 15. | Բազմության գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ բազմությունը; |
| 16. | x-ը և y-ը բնական թվեր են | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել պարամեռրի արժեքները: |
| 17. | Բազմությանը տրված է բառային նկարագրով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ նշանակումը: |
| 18. | Պնդումներ բազմությունների վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պատասխանը: |
| 19. | Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի սահմանումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը: |
| 20. | Կոտորակը ամբողջ թիվ է կամ ոչ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել \(k\)-ի ամենափոքր արժեքը: |
| 21. | Աստիճանի վերջին թվանշանը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել աստիճանի վերջին թվանշանը: |
| 22. | Զույգ և կենտ թվերի ներկայացումները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ապացուցել պնդումը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների վերաբերյալ: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվեր» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 31Մ. | Առաջադրանքներ բնական, ամբողջ և ռացիոնալ թվերի բազմությունների վերաբերյալ: |