Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճան | Իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճանի սահմանումը և հատկությունները: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Բացասական ցուցիչով աստիճան | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել բացասական ցուցիչով աստիճանի արժեքը: |
| 2. | Արտահայտության արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը: |
| 3. | Կոտորակի կրճատումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Պետք է կոտորակը բերել պահանջվող տեսքի: |
| 4. | Երկու կոտորակների համեմատում (հավասար ցուցիչներ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել կոտորակները: |
| 5. | Երեք աստիճանների արտադրյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կոտորակը բերել աստիճանների արտադրյալի: |
| 6. | Աստիճանների քանորդ/արտադրյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել աստիճանների քանորդը/արտադրյալը: |
| 7. | Երկու կոտորակների համեմատում (հավասար հիմքեր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել երկու կոտորակները: |
| 8. | Երկու թվերի համեմատում (հիմքում տասնորդական կոտորակ է) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել երկու թվերը: |
| 9. | Արտահայտության ձևափոխություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ձևափոխել արտահայտությունը: |
| 10. | Նույն ցուցիչով աստիճաններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է աստիճանները բերել նույն աստիճանի: |
| 11. | Արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել աստիճաններ պարունակող թվային արտահայտությունները: |
| 12. | Թիվը դրական և բացասական աստիճանների տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել դրական և բացասական աստիճանների տեսքով: |
| 13. | Կոտորակի արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 2Մ. | Պետք է պարզեցնել և հաշվել արտահայտության արժեքը: |
| 14. | Հավասարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել հավասարումը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճան» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճանների վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 7.5Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճանների վերաբերյալ: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ իրական թվի ամբողջ ցուցիչով աստիճանների վերաբերյալ: |