Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Բայի սեռը | Գաղափար բայի սեռի մասին |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Բայի սեռի կապը խնդիրների հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Բայի սեռի կապը ուղիղ խնդրի հետ |
| 2. | Կրավորական սեռի բայի տարբերակում վ ունեցող այլ բայերից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Կրավորական սեռի բայերի ճանաչում |
| 3. | Ներգործական սեռի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Գտնել այն բայը, որը ներգործական սեռի չէ |
| 4. | Կրավորական բայի կազմում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Կրավորական սեռի բայերի ճանաչում |
| 5. | Նախադասության մեջ չեզոք սեռի բայի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Չեզոք սեռի բայերի տարբերակում |
| 6. | Ուղիղ և ներգործող խնդիրների հարցերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Ներգործական և կրավորական սեռի բայեր, ուղիղ և ներգործող խնդիրների հարցեր |
| 7. | Գտնել ներգործական սեռի բայը և ուղիղ խնդիրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 8Մ. | ներգործական սեռ, ուղիղ խնդիր |
| 8. | Ուղիղ խնդրի ճանաչում | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Գտնել ուղիղ խնդիր ունեցող նախադասությունը և դուրս գրել ուղիղ խնդիրը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Բայի սեռը» թեմաից | 00:20:00 | միջին | 6Մ. | Բայի սեռը |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Բայի սեռը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 10Մ. | Բայի սեռը |