Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Երկնիշ թվի բազմապատկումը միանիշ թվով | Երկնիշ թվի բազմապատկումը միանիշ թվով, օրինակ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ներկայացում գումարի տեսքով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք թիվը ճիշտ է ներկայացված գումարի տեսքով |
| 2. | Ճիշտ կամ սխալ գործողություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք գործողությունը ճիշտ է կատարված |
| 3. | Բաց թողած թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել բաց թողած թիվը |
| 4. | Երկու պատուհան | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է լրացնել երկու պատուհանները |
| 5. | Արտադրյալի հաշվում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է կատարել բազմապատկումը |
| 6. | Խնդիր ծաղիկների մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
| 7. | Երկու արտահայտություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտությունների արժեքները |
| 8. | Խնդիր կակաչի սոխուկների մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
| 9. | Խնդիր ծառատունկի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
| 10. | Արտահայտությունների համեմատություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունների արժեքները |
| 11. | Խնդիր մրգի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
| 12. | Մտապահած թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել մտապահած թիվը |
| 13. | Երկու գործողություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել երկու պատասխանները |
| 14. | Պուրակի ծառերը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
| 15. | Արտահայտություններն ու դրանց արժեքները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
| 16. | Խնդիր երկու խողովակաշարերի մասին | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Պետք է լուծել խնդիրը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 22Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալը» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 23Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալի վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալը» թեմայից | 00:30:00 | բարդ | 34Մ. | Առաջադրանքներ երկնիշ և միանիշ թվերի արտադրյալի վերաբերյալ |