Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Ժ-շ բաղաձայնների արտասանությունը և ուղղագրությունը Ներկայացվում են ժ և շ բաղաձայնների արտասանության և գրության կանոնները:

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Լրացրո՛ւ տառերը 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Տրված բառաշարքում պիտի լրացնի ժ կամ շ տառերը:
2. Ո՞ր արմատը կավելացնես 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Պիտի որոշի, թե տրված բառաշարքում ո՞ր արմատն ավելացնի:
3. Գտի՛ր ավելորդ բառը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 4Մ. Տրված բառաշարքում պիտի գտնի ավելորդ բառը և ապացուցի, որ հենց այդ բառն է ավելորդը:
4. Արտահայտի՛ր մեկ բառով 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 4Մ. Տրված բառակապակցության իմաստն արտահայտել մեկ բառով
5. Գտի՛ր հոմանիշը կամ հականիշը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 5Մ. Պիտի գտնի տրված բառերի կա՛մ հոմանիշը, կա՛մ հականիշը:
6. Կազմի՛ր բառեր 3 տեսակ - վերլուծական միջին 5Մ. Տրված բառերի արմատները պիտի գտնի, ապա, դրանք միացնելով, կազմի նոր բառեր:
7. Գտի՛ր բառը 1 տեսակ - ճանաչողական միջին 5Մ. ՊԻտի գտնի, թե որ բառն է հաջորդը:
8. Ո՞ր արմատը կավելացնես 3 տեսակ - վերլուծական միջին 6Մ. Տրված երկու արմատից պիտի ընտրի մեկը և ավելացնի բառերի մեջ:
9. Գտի՛ր արմատները և միացրո՛ւ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 8Մ. Պիտի գտնի բառերն ըստ հրահանգի, հետո դրանք միացնի ըստ տրված կաղապարի և ստանա նոր բառ:

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք՝ «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից 00:08:00 հեշտ 11Մ. Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունից ձեռք բերած գիտելիքի և կարողության ամրապնդում:

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք՝ «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից 00:10:00 հեշտ 19Մ. Ժ-շ բաղաձայն ունեցող բառերի արտասանության և գրության ճիշտ կիրառություն և ձեռք բերած գիտելիքի և կարողությունների ամրապնդում:
2. Ստուգողական աշխատանք «Ժ-շ բաղաձայնների ուղղագրությունը» թեմայից 00:12:00 բարդ 9Մ. Ժ-շ բաղաձայններ ունեցող բառերի ճիշտ գրության ստուգում: