Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Մետաղների ընդհանուր բնութագիրը, ֆիզիկական հատկությունները | Իմանալ մետաղների ընդհանուր բնութագիրը և ֆիզիկական հատկությունները |
| 2. | Մետաղների քիմիական հատկությունները | Իմանալ մետաղների քիմիական հատկությունները |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տարրերի շարքից ավելորդ տարրի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները պարբերական համակարգում մետաղների դիրքի վերաբերյալ: Կարողանալ շարքերից ընտրել ոչ մետաղական տարրը |
| 2. | Շարքի ընտրություն՝ ըստ համապատասխան պարզ նյութին բնորոշ հատկության | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական հատկությունների վերաբերյալ |
| 3. | Մետաղների ընտրությունը, որոնք օդի թթվածնով չեն օքսիդանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը թթվածնի հետ) վերաբերյալ |
| 4. | Շարքի ընտրությունը` ըստ մետաղների ատոմների շառավիղների աճման կարգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել մետաղների և ոչ մետաղների փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
| 5. | Մետաղի ընտրություն, որի և թթվի փոխազդեցությունից անջատվում է ջրածին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների (փոխազդեցությունը թթուների հետ) վերաբերյալ: Կարողանալ շարքից ընտրել ջրածնի անջատումով թթվի հետ փոխազդող մետաղը |
| 6. | Աղի բանաձևի ընտրությունը, ըստ երկաթի հետ փոխազդեցության | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Իմանալ լարվածության շարքում մետաղների դիրքից բխող նրանց հատկությունները |
| 7. | Մետաղների խառնուրդում մետաղների զանգվածների որոշում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների և նրանց առաջացրած հիդրօքսիդների քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը |
| 8. | Մետաղների զանգվածների որոշումը. բրոնզը արձանում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը |
| 9. | Արտադրության ոլորտում գունավոր մետաղի ընտրություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ | 00:10:00 | հեշտ | 5Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները պարբերական համակարգում մետաղների դիրքի վերաբերյալ: Կարողանալ շարքերից ընտրել ոչ մետաղական տարրը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 15Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ կազմել մետաղների և ոչ մետաղների փոխազդեցության ռեակցիաների հավասարումները և կատարել համապատասխան հաշվարկներ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ | 00:25:00 | բարդ | 15Մ. | Ստուգել սովորողների գիտելիքները մետաղների ընդհանուր հատկությունների վերաբերյալ: Կարողանալ համակարգել գիտելիքները և լուծել խնդիրը |