Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Աշխարհագրական թաղանթ | Նյութը նվիրված է աշխարհագրական թաղանթի սահմանների ու բաղադրիչների նկարագրին |
| 2. | Ճնշման գոտիները և մթնոլորտային ընդհանուր շրջանառությունը | Նյութը նվիրված է Երկրագնդի վրա խոնավության և ջերմության բաշխման օրինաչափւթյուններին և մթնոլորտային ընդհանուր շրջանառությանը |
| 3. | Օդային զանգվածներ և կլիմայական գոտիներ | Նյութը նվիրված է օդային զանգվածների առանձնահատկություններին, կլիմայական գոտիների բնութագրին և օդային զանգվածների դերին կլիմայական բազմազանության ձևավորման գործում |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Աշխարհագրական թաղանթի ոլորտները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական թաղանթի ոլորտների և դրանց բաղադրիչների իմացությունը |
| 2. | Աշխարհագրական թաղանթի ոլորտների բաղադրիչները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական թաղանթի ոլորտների բաղադրիչների իմացությունը լուսանկարների միջոցով |
| 3. | Մթնոլորտի ընդհանուր շրջանառություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մթնոլորտի ընդհանուր շրջանառության առանձնահատկությունների և մշտական քամիների իմացությունը |
| 4. | Ջերմաստիճանի և ճնշման բաշխումը Երկրագնդի վրա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Երկրի գնդաձևության և պտույտի հետևանքով առաջացող խնշման գոտիների ու ջերմության բաշխման առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 5. | Օդային զանգվածներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու օդային զանգվածների վերաբերյալ աշակերտների գիտելիքները |
| 6. | Կլիմայական գոտիների տարածական բաշխման առանձնահատկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհի կլիմայական գոտիների տարածման առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 7. | Մթնոլորտի շրջանառության բաղադրիչների ճանաչումը քարտեզով | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 7.5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մշտական քամիների և օդային զանգվածների ճանաչումը սխեմայի միջոցով |
| 8. | Կլիմայական գոտիների ճանաչումը քարտեզով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու կլիմայական գոտիների բնութագրի միջոցով քարտեզում դրա որոշման հմտությունը |
| 9. | Տրամաբանական-վերլուծական հարցեր կլիմայի վերաբերյալ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհի կլիմայի վրա ազդող գործոնների ու աշխարհագրական գոտիականության միջև կապերի ընկալումը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ «Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը» թեմայից | 00:07:00 | միջին | 11.5Մ. | Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը: Մթնոլորտային ընդհանուր շրջանառությունը և կլիմայական գոտիները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ «Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը» թեմայից | 00:08:00 | միջին | 25Մ. | Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը: Մթնոլորտային ընդհանուր շրջանառությունը և կլիմայական գոտիները |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը» թեմայից | 00:15:00 | բարդ | 28Մ. | Աշխարհագրական թաղանթի կառուցվածքը: Մթնոլորտային ընդհանուր շրջանառությունը և կլիմայական գոտիները |