Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ուղղանկյունանիստ, խորանարդ | Ուղղանկյունանիստ, խորանարդ |
| 2. | Պրիզմա, բուրգ | Պրիզմայի և բուրգի սահմանումները, օրինակներ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ուղղանկյունանիստի ծավալը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի ծավալը |
| 2. | Ուղղանկյունանիստի կողմնային կողը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել ուղղանկյունանիստի կողմնային կողը |
| 3. | Ուղղանկյունանիստի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ուղղանկյունանիստի տարրերի թիվը |
| 4. | Տեսական պնդումներ բազմանիստերի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
| 5. | n-անկյուն բուրգի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 1Մ. | Պետք է պարզել n-անկյուն բուրգի տարրերի թվերը |
| 6. | Խորանարդի ծավալը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել խորանարդի ծավալը |
| 7. | Կանոնավոր պրիզմայի կողմնային կողը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել կանոնավոր պրիզմայի կողմնային կողը, եթե տրված է կողմնային մակերևույթի մակերեսը |
| 8. | Լողավազանի ծավալը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել լողավազանի ծավալը |
| 9. | Կանոնավոր պրիզմայի կողմնային մակերևույթի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կանոնավոր պրիզմայի կողմնային մակերևույթի մակերեսը |
| 10. | Զուգահեռանիստի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել զուգահեռանիստի տարրերի թվերը |
| 11. | Ուղղանկյունանիստի և խորանարդի ծավալները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ուղղանկյունանիստի և խորանարդի ծավալների միջոցով պետք է հաշվել խորանարդի կողը |
| 12. | n-անկյուն պրիզմայի տարրերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել n-անկյուն պրիզմայի տարրերի թվերը |
| 13. | Բուրգի կամ պրիզմայի նիստերը և կողերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է հաշվել բուրգի կամ պրիզմայի նիստերի և կողերի քանակները |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Պատկերացում բազմանիստերի մասին» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստերի, նրանց տեսակների և հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Պատկերացում բազմանիստերի մասին» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստերի, նրանց տեսակների և հատկությունների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Պատկերացում բազմանիստերի մասին» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստերի, նրանց տեսակների և հատկությունների վերաբերյալ |