 
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                         
                     
                         
                     
                         
                     
                     
                Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, օրինակներ | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Երկնիշ թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, եռանիշ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Երկնիշ թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 
| 2. | Թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 
| 3. | Տասնյակներ և միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել միավորներ և տասնյակներ բառերը | 
| 4. | Թվի անվանման ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել թվի անվանումը | 
| 5. | Հարյուրյակներ, տասնյակներ և միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գրել միավորներ, տասնյակներ և հարյուրյակներ բառերը | 
| 6. | Կարգի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել թվանշանի կարգը | 
| 7. | Եռանիշ թվի ներկայացումը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով, եռանիշ թիվ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Եռանիշ թիվը պետք է ներկայացնել կարգային գումարելիների գումարի տեսքով | 
| 8. | Կարգային միավորի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի | 
| 9. | Թվի չորս կարգերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել կարգային միավորները և թիվը ներկայացնել չորս կարգային միավորների գումարի տեսքով | 
| 10. | Ո՞ր թիվն է ցույց տալիս կարգայի գումարելիների գումարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է տրված կարգային միավորները գումարելու միջոցով գտնել թիվը | 
| 11. | Պահանջվող թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել նկարագրված թիվը | 
| 12. | Ամենամեծ/ամենափոքր երկնիշ թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել երկու թվանշան պարունակող երկնիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը | 
| 13. | Կարգում միավոր չկա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր կարգում թիվը միավոր չունի | 
| 14. | Կազմիր թվեր երեք թվանշանի օգնությամբ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է երեք թվանշանի օգնությամբ կազմել ամենափոքր եռանիշ թիվը և ամենամեծ եռանիշ թիվը | 
| 15. | Ամենամեծ/ամենափոքր եռանիշ թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է գտնել տրված երկու թվանշանները պարունակող եռանիշ թվերից ամենամեծը/ամենափոքրը | 
| 16. | Կարգային միավորը զրո է | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել, թե ի՞նչ կպատահի թվի հետ, եթե նրա կարգային միավորը փոխարինվի զրոյով | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 18Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 24Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ | 
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվի ներկայացումը» թեմայից | 00:45:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ թիվը կարգային գումարելիների գումարի տեսքով ներկայացման վերաբերյալ |