Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Ճշմարիտ և կեղծ ասույթներ | Ասույթի սահմանումը, ճշմարիտ և կեղծ ասույթներ, օրինակներ |
| 2. | Ասույթների հարաբերությունները | Ասույթների հարաբերությունները՝ դիզյունկցիա, կոնյունկցիա, ինվերսիա |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Պնդումը ասույթ է, կամ ոչ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք նախադասությունն ասույթ է |
| 2. | Ճշմարիտ ասույթներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճշմարիտ ասույթները |
| 3. | Թվային ասույթներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրվածը ասույթ է |
| 4. | Երեք ասույթ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել երրորդ ասույթի տեսակը |
| 5. | Ասույթների տեսակներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ասույթի տեսակը՝ ըստ բնութագրի |
| 6. | Ասույթի նշանակումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ասույթի տեսակը |
| 7. | Ճիշտ նախադասության ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
| 8. | Դիզյունկցիա | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Աղյուսակը ճիշտ է՞, թե սխալ |
| 9. | Ասույթի բնութագրող բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է լրացնել աղյուսակը |
| 10. | Աղյուսակի լրացում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է լրացնել աղյուսակը |
| 11. | Հանրահաշվական ասույթներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պատասխանը |
| 12. | Երկրաչափական ասույթ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված երկրաչափական ասույթը ճշմարիտ է, թե կեղծ |
| 13. | Երկու ասույթների միջոցով կազմված ասույթ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել նոր ասույթի տեսակը |
| 14. | Ճշմարիտ ասույթ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 5Մ. | Պետք է ընտրել ճշմարիտ ասույթը |
| 15. | Ասույթի աղյուսակը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6.5Մ. | Պետք է լրացնել աղյուսակը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Ճշմարիտ և կեղծ ասույթներ» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և կեղծ ասույթների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Ճշմարիտ և կեղծ ասույթներ» թեմայից | 00:12:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և կեղծ ասույթների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Ճշմարիտ և կեղծ ասույթներ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 30.5Մ. | Առաջադրանքներ ճշմարիտ և կեղծ ասույթների վերաբերյալ |