Մեթոդական հանձնարարականներ

Տեսություն

Թիվ Անվանումը Նկարագրություն
1. Բառ Բառերի իմաստների ընկալում և դրանք խոսքում կիրառելու կարողությունների ամրակայում

Առաջադրանքներ

Թիվ Անվանումը Տիպը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Ո՞րը բառ չէ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները կամրապնդեն բառի մասին ունեցած գիտելիքները
2. Ստացի՛ր բառեր 3 տեսակ - վերլուծական հեշտ 2Մ. Անհրաժեշտ է գրել այնպիսի բառ, որ այն իր ձախ և աջ գրված բառերի հետ կազմի նոր բառեր՝ համապատասխանաբար դառնալով ձախ բառի ավարտը և աջ բառի սկիզբը
3. Ստացի՛ր նոր բառ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է ընտրեն տրված հնչյուններից այն մեկը, որն ավելացնելով բառի վերջում կամ սկզբում կարելի է ստանալ նոր բառ: Ապա պետք է գրել այդ բառը
4. Բառազույգ 1 տեսակ - ճանաչողական հեշտ 2Մ. Սովորողները պետք է գտնեն մտքով իրար հետ կապված բառերը և նշելով՝ կազմեն բառազույգ
5. Կազմի՛ր բառեր տառակապակցություններով 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Տրված են չորս տառակապակցություններ, որոնցից երեքով կարելի է բառ կազմել: Սովորողները պետք է բառ կազմեն և գրեն այն
6. Խառնագիր 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Սովորողները վերադասավորելով տրված հնչյունները՝ կստանան իմաստակիր բառեր և կգրեն դրանք
7. Վերադասավորի՛ր տառերը 3 տեսակ - վերլուծական միջին 3Մ. Սովորողները վերադասավորելով տառերը՝ պետք է ստանան նոր բառ և գրեն այն
8. Գրի՛ր բառազույգը 2 տեսակ - մեկնաբանական միջին 4Մ. Սովորողները բառաշարքից պետք է գտնի տրված բառը «ընկերոջը» և գրի այն
9. «Բառքամոցի» 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. «Բառքամոցի» լեզվատրամաբանական առաջադրանքն է: Սովորողները պետք է որոշեն, թե որ բառաշարքի բոլոր բառերն են կազմվել տրված բառի տառերով և նշեն այդ բառաշարքը
10. Ստացի՛ր նոր բառ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Սովորողները նախ պետք է կռահեն, թե որ տառով պետք է փոխարինեն բառի տառերից մեկը, որպեսզի ստանան նոր բառ: Ապա պետք է գրեն այդ բառը
11. Ավելացրո՛ւ բառամիջում 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է ընտրեն տրված տառերից մեկը և ավելացնելով բառամիջում՝ ստանան նոր բառ և գրեն այդ բառը
12. Բառընկերներ 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Սովորողները պետք է գտնեն այն բառազույգը, որոնք միմյանց հետ ունեն ներիմաստային առնչություն և գրեն դրանք
13. Կատարի՛ր գործողությունը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Կատարելով մաթեմատիկական գործողությունը՝ կարելի է ստանալ բառ, այնուհետև պետք է գրել այդ բառը
14. Գրի՛ր բառը 3 տեսակ - վերլուծական բարդ 5Մ. Գծերի միջոցով մտովի լրացնելով թվերին համապատասխան տառերը՝ սովորողները կստանան բառ և կգրեն այդ բառը

Թեստեր

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Վարժանք «Բառ» թեմայից 00:12:00 միջին 20Մ. Առաջադրանքները նպաստում են սովորողների՝ բառ թեմայի վերաբերյալ ունեցած գիտելիքների կրկնությանը

Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):

Թիվ Անվանումը Խորհուրդ տրվող ժամանակը Բարդությունը Միավորներ Նկարագրություն
1. Տնային աշխատանք «Բառ» թեմայից 00:20:00 բարդ 26Մ. Տնային աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բառի մասին ունեցած գիտելիքների ամրապնդմանը
2. Ստուգողական աշխատանք «Բառ» թեմայից 00:25:00 բարդ 39Մ. Աշխատանքը նպաստում է սովորողների՝ բառի մասին ունեցած գիտելիքների ստուգմանը