Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն | 
|---|---|---|
| 1. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը, սահմանները | Նյութը նվիրված է Հայկական լեռնաշխարհի սահմանների և աշխարհագրական դիրքի մեկնաբանությանը | 
| 2. | Խնդիրների լուծման ուղեցույց | Նյութը նվիրված է մի շարք աշխարհագրական-մաթեմատիկական խնդիրների լուծման մեխանիզմների մեկնաբանությանը, որը անհրաժեշտ է գլխում առաջադրված որոշ վարժությունների կատարման համար | 
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայաստան հասկացության իմաստները և Հայկական լեռնաշխարհի մեզոդիրքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի և Հայաստան տեղանվան վերաբերյալ աշակերտի գիտելիքները | 
| 2. | Աշխարհագրական դիրքի գնահատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական դիրք հասկացության ընկալումը և զարգացնելու դրա գնահատման հմտությունները | 
| 3. | Քարտեզի վրա երկու կետերի միջև հեռավորության որոշումն ըստ մասշտաբի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժության նպատակն է Հայկական լեռնաշխարհի օրինակով թարմացնել աշակերտների գիտելիքները մասշտաբի վերաբերյալ և զարգացնել նրանց կիրառական հմտությունները քարտեզներից արդյունավետ օգտվելու համար | 
| 4. | Աշխարհագրական դիրքի տարատեսակների տարբերակում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհագրական դիրքի տարատեսակների էական հատկանիշների ընկալումը | 
| 5. | Հայկական լեռնաշխարհին հարակից ֆիզիկա-աշխարհագրական օբյեկտները. քարտեզի իմացություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 1Մ. | Վարժությունը միտված է զարգացնելու տարածական կողմնորոշման հմտությունը քարտեզի միջոցով և ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի մեզոաշխարհագրական դիրքի իմացությունը | 
| 6. | ՏԱԴ-ի և ՔԱԴ-ի փոփոխման պատճառները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու տնտեսաաշխարհագրական և քաղաքաաշխարհագրական դիրքի փոփոխությունները պայմանավորող գործոնների իմացությունը | 
| 7. | Աշխարհագրական լայնության որոշումը Արեգակնայի ճառագայթների անկման անկյան միջոցով | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ամրապնդելու աշխարհագրական դիրքի և բնական երևույթների միջև կապերի ընկալումը՝ խնդիրների լուծման միջոցով | 
| 8. | Քարտեզի վրա կետերի կոորդինատներով հեռավորության որոշման խնդիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է զարգացնելու աշխարհագրական կոորդինատներով աշխատելու հմտությունները և ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ գիտելիքները | 
| 9. | Մասշտաբի վերաբերյալ խնդիր | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է խնդիրների միջոցով ամրապնդելու Հայկական լեռնաշխարհի տարածքի և քարտեզագրական մասշտաբների միջև առնչությունների ընկալումը | 
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայկական լեռնաշխրահի աշխարհագրական դիրքը և սահմանները | 00:15:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ | 
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը | 00:20:00 | միջին | 11Մ. | Առաջադրանքներ Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ | 
| 2. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքը | 00:25:00 | միջին | 17Մ. | Հայկական լեռնաշխարհի աշխարհագրական դիրքի վերաբերյալ |