Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Վեկտորի բազմապատկումը թվով | Վեկտորի բազմապատկումը թվով |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վեկտորի երկարությունը (դրական գործակից) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի երկարությունը |
| 2. | Վեկտորի տեսքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի տեսքը |
| 3. | Համագիծ վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցը |
| 4. | Վեկտորի բազմապատկումը թվով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ տարբերակը |
| 5. | Վեկտորի ներկայացումը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցները |
| 6. | Անհայտ վեկտորի գտնելը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել պայմանին բավարարող վեկտորը |
| 7. | Հատվածների հարաբերությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հատվածների հարաբերությունը |
| 8. | Վեկտորի ներկայացումը տրվածի միջոցով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել վեկտորի ներկայացումը տրվածի միջոցով և հաշվել նրա մոդուլը |
| 9. | Համուղղված և հակուղղված վեկտորներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել գործակիցները և պարզել վեկտորների տեսակները |
| 10. | Վեկտորի ներկայացումը սեղանի մեջ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է կազմել վեկտորի ներկայացումը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Վեկտորի բազմապատկումը թվով» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 19Մ. | Առաջադրանքներ վեկտորների թվով բազմապատկման վերաբերյալ |