Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | IP հասցե | Սահմանվում է սերվերը, ներկայացվում է համակարգչի թվային ինտերնետ հասցեն՝ IP հասցեն, դրա կառուցվածքը |
| 2. | Դոմենային համակարգ | Ներկայացվում են URL հասցեները և դրանց կառուցվածքը, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական |
| 3. | Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում | Սահմանվում է բրաուզերը, բերվում է առավել հաճախ օգտագործվող բրաուզերների անվանումները: Ներկայացվում է բրաուզերների պատուհանների հիմնական տարրերը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Առաջին մակարդակի դոմենը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է ճանաչի, թե տվյալ առաջին մակարդակի դոմենը վարչարարական է, թե աշխարհագրական |
| 2. | Վարչարարական տիպի առաջին մակարդակի դոմեն | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 2Մ. | Աշակերտը պետք է առաջին մակարդակի յուրաքանչյուր դոմեն համապատասխանեցնի կազմակերպության տիպին |
| 3. | Աշխարհագրական տիպի առաջին մակարդակի դոմեն | 3 տեսակ - վերլուծական | հեշտ | 1Մ. | Աշակերտը պետք է առաջին մակարդակի յուրաքանչյուր դոմենի համար համապատասխանեցնի ճիշտ երկիր |
| 4. | Գոյություն ունի՞ այսպիսի IP հասցե | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է IP-հասցեի ճիշտ կազմության իմացությունը: Աշակերտը պետք է ընտրի, թե տրված IP հասցեն կարող է գոյություն ունենալ, թե ոչ |
| 5. | Ո՞րն է Ինտերնետ բրաուզերի անվանում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ստուգվում է ինտերնետ բրաուզերների անվանումների իմացությունը: Թվարկված տարբերակներից աշակերտը պետք է ընտրի ինտերնետ բրաուզերի անվանումը |
| 6. | Վարչարարական և աշխարհագրական դոմեններ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Թվարկված դոմեններից աշակերտը պետք է նշի վարչարարական կամ աշխարհագրական դոմենները |
| 7. | Կոմերցիոն կազմակերպությունների սերվերներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Սերվերների նշված ցուցակից աշակերտը պետք է ընտրի կոմերցիոն կազմակերպությունների սերվերները |
| 8. | Որո՞նք չեն կարող հանդիսանալ IP հասցե | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Թվարկվում են IP հասցեի տարբերակներ, աշակերտը պետք է նշի, թե որոնք չեն կարող հանդիսանալ IP հասցե |
| 9. | Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է «Ինֆորմացիայի որոնումը Համացանցում» տեսական նյութի իմացությունը |
| 10. | Ինտերնետ բրաուզերի պատուհանը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է ինտերնետ բրաուզերի պատուհանի կառուցվածքի իմացությունը |
| 11. | Վերականգնիր IP հասցեն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 8Մ. | Ներկայացվում է IP հասցե, որը մասնատված է երեք մասի: Աշակերտը պետք է ճիշտ դասավավորի այդ մասերը և վերականգնի IP հասցեն |
| 12. | Համակարգչի դոմենային անվանումը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Տրվում է առաջին և երկրորդ կարգի դոմենների և տվյալ համակարգչի սեփական դոմենի անունը, աշակերտը պետք է վերականգնի համակարգչի դոմենային անվանումը |
| 13. | Ո՞ր բառերն են բաց թողնված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Ստուգվում է թեմայի հիմնական հասկացությունների, սահմանումների և տերմինների իմացությունը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք թեմայի վերաբերյալ | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 20Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք թեմայի վերաբերյալ | 00:20:00 | միջին | 21Մ. | IP և URL-հասցեները և դրանց կառուցվածքները, առաջին մակարդակի դոմենը և դրա երկու տիպերը՝ աշխարհագրական և վարչարարական, բրաուզեր հասկացությունը, բրաուզերների պատուհանների հիմնական ընդհանուր տարրերը |