
















Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
---|---|---|
1. | Կանաչ մամուռները և նրանց կենսապայմանները | Կանաչ մամուռները, նրանց կենսապայմանները |
2. | Պտերանմանների կառուցվածքը, կենսապայմանները և բազմազանությունը | Պտերանմանների կառուցվածքը, կենսապայմանները և բազմազանությունը |
3. | Սպորավորները և բնական վառելանյութի առաջացումը | Սպորավորները և բնական վառելանյութի առաջացումը |
Առաջադրանքներ
Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Սպորավորների բազմազանությունը և տարածվածությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սպորավորների բազմազանությունը և տարածվածությունը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
2. | Սպորավորների դասերի համեմատական բնութագիրը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սպորավորների դասերի համեմատական բնութագիրը: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
3. | Սպորավորների հիմնական արտաքին կառուցվածքային հատկանիշները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սպորավորների հիմնական արտաքին կառուցվածքային հատկանիշները: Ընտրել ճիշտ պատասխանը |
4. | Սպորավորների և ջրիմուռների կարգաբանական համեմատությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Սպորավորների և ջրիմուռների կարգաբանական համեմատությունը: Ուսումնասիրել բերված տվյալները և ճիշտ լրացնել տառերը |
5. | Սպորավորների սերունդների հերթագայությունը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Սպորավորների սերունդների հերթագայությունը: Գրել ճիշտ պատասխանները |
6. | Մամուռներ և պտերանմաններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Մամուռներ և պտերանմաններ: Վերլուծիր օրինաչափությունը և լրացրու ավելորդ անվանումը |
7. | Սպորավորների և ջրիմուռների համեմատական վերլուծություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Սպորավորների և ջրիմուռների համեմատական վերլուծություն: Դիտիր, վերլուծիր և նշիր ճիշտ պատասխանները |
8. | Մամուռների կառուցվածքային առանձնահատկությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Մամուռների կառուցվածքային առանձնահատկությունները: Վերլուծել, գրել ճիշտ թիվը և ընտրել ճիշտ պատասխան |
9. | Սպորավորների արտաքին կառուցվածքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Սպորավորների արտաքին կառուցվածքը: Վերլուծել, գրել ճիշտ թիվը և ընտրել ճիշտ պատասխան |
Թեստեր
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Սպորավորների բազմազանությունը և տարածվածությունը | 00:09:00 | միջին | 10Մ. | Սպորավորների բազմազանությունը և տարածվածությունը: Կատարել տրված առաջադրանքները |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
---|---|---|---|---|---|
1. | Սպորավորների դասերի համեմատական բնութագիրը | 00:15:00 | միջին | 13Մ. | Սպորավորների դասերի համեմատական բնութագիրը: Կատարել տրված առաջադրանքները |
2. | Սպորավորների արտաքին կառուցվածքը | 00:22:00 | բարդ | 15Մ. | Սպորավորների արտաքին կառուցվածքը: Կատարել տրված առաջադրանքները |