Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Երկարության չափման միավորներ | Երկարության չափման միավորներ |
| 2. | Կապը չափման միավորների միջև | Կապը չափման միավորների միջև, միլիմետր |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Կապը միավորների միջև (անգամ փոքր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը փոքր մյուսից |
| 2. | Սանտիմետր և միլիմետր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ թվերը |
| 3. | Միլիմետրերի արտահայտումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Միլիմետրերը պետք է արտահայտել սանտիմետրերով և դեցիմետրերով |
| 4. | Կապը միավորների միջև (անգամ մեծ) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ անգամ է տրված միավորը մեծ մյուսից |
| 5. | Չափման տարբեր միավորներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Չափման մի միավորից պետք է անցնել մյուսին |
| 6. | Պնդումներ չափման միավորների մասին | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
| 7. | Սանտիմետրից միլիմետր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Սանտիմետրից պետք է անցնել միլիմետրի |
| 8. | Հեռավորությունը երկու քաղաքների միջև | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հեռավորությունը արտահայտել մետրերով |
| 9. | Երկու հետիոտն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ սմ-ով է մեկի քայլը մեծ մյուսի քայլից |
| 10. | Աղջկա հասակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է հասակը արտահայտել սանտիմետրերով |
| 11. | Արտահայտությունների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
| 12. | Երեխաների հասակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է համեմատել արտահայտությունները |
| 13. | Գործողություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կատարել գործողությունները |
| 14. | Երկու հատված | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հատվածների երկարությունները |
| 15. | Հատվածների երկարությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել հատվածի երկարությունը և պարզել նրա տարբերությունը տրված հատվածից |
| 16. | Հովազն ու մարզիկը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է պատասխանել հարցին |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:10:00 | հեշտ | 16Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:16:00 | միջին | 14Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Երկարության չափման միավորները» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 28Մ. | Առաջադրանքներ երկարության չափման միավորների վերաբերյալ |