Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Հայերենի ձայնավոր հնչյունները | Հայերենի ձայնավոր հնչյունները վեցն են |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Հայերենի ձայնավոր հնչյունները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված բառաշարքում կամ տեքստում գտնել և դուրս գրել ձայնավորով սկսվող բառերը |
| 2. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Բառակապակցությունները արտահայտել մեկ բառով, որոշել ձայնավորների քանակը |
| 3. | Միացրո՛ւ արմատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Տրված արմատներով կազմել բարդ բառ, որոշել այդ բառի ձայնավոր հնչյունների քանակը |
| 4. | Արտահայտի՛ր մեկ բառով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված բառի ձայնավոր հնչյունը փոխել ստանալ նոր բառ համապատասխան նշանակությամբ |
| 5. | Գտի՛ր հոմանիշը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Գտնել համապատասխան բառը, որը վերջում ունի ձայնավոր հնչյուն: |
| 6. | Ստացի՛ր ուրիշ բառ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Տրված բառերին ավելացնել ձայնավորով վերջացող մասնիկ և ստանալ նոր բառ: |
| 7. | Ավելացրո՛ւ հնչյունախումբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տրված բառին ավելացնել ձայնավոր մեկ հնչյուն կամ ձայնավորով վերջացող մասնիկ և ստանալ նոր բառ |
| 8. | Տեղադրի՛ր բառերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Տեքստում ընդգծված բառեր կան, որոնք պիտի փոխարինվեն ձայնավոր հնչյունով սկսվող հոմանիշներով: |
| 9. | Գտի՛ր արմատները և միացրո՛ւ | 1 տեսակ - ճանաչողական | բարդ | 5Մ. | Առաջադրանքը մեկ քայլից է. պիտի տրված արմատներով բարդ կամ բարդ ածանցավոր բառ կազմի. համապատասխան ածանցը պիտի աշակերտը գտնի: Հուշում՝ բառը վերջանում է ձայնավոր հնչյունով: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ «Հայերենի ձայնավոր հնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 10Մ. | Ամրապնդել հայերենի ձայնավոր հնչյունների մասին ձեռք բերած գիտելիքը և կիրառելու կարողությունը: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ «Հայերենի ձայնավոր հնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Ինքնուրույն աշխատանք անցած նյութի շուրջ: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Հայերենի ձայնավոր հնչյունները» | 00:10:00 | միջին | 15Մ. | Ստուգել հայերենի ձայնավոր հնչյունների իմացությունը: |