Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Մայրցամաքներ և աշխարհամասեր | Նյութը նվիրված է մայրցամաքների և օվկիանոսների ձևավորման, դրանց տարածական բաշխման և յուրահատկությունների նկարագրությանը, ինչպես նաև մայրցամաքների և աշխարհամասերի տարբերությունների բացահայտմանը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Միասնական մայրցամաքի տրոհումը մասերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների` միմյանցից առանձնացման և միասնական մայրցամաքների իմացությունը |
| 2. | Մայրցամաքների և աշխարհամասերի տեղադիրքը միմյանց նկատմամբ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների միմյանց նկատմամբ տեղադիրքի առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 3. | Մայրցամաքների և օվկիանոսների ճանաչումը ըստ տարածքների | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների և օվկիանոսների տարածքների մեծությունների իմացությունը |
| 4. | Աշխարհամասերի բաշխումը ըստ կիսագնդերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի հասարակածի և Գրինվիչի միջօրեականի նկատմամբ տեղադիրքի իմացությունը |
| 5. | Մայրցամաքների բաշխումը ըստ կիսագնդերի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հասարակածի և Գրինվիչի միջօրեականի նկատմամբ տեղադիրքի առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 6. | Մայրցամաքների և աշխարհամասերի ճանաչումը ըստ ձևի | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի և մայրցամաքների ճանաչումը դրանց ուրվագծերի միջոցով |
| 7. | Մայրցամաքների որոշումը ըստ երկայնությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հիմնական միջօրեականների նկատմամբ աշխարհագրական բաշխման իմացությունը |
| 8. | Մայրցամաքների որոշումը ըստ աշխարհագրական լայնությունների | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու մայրցամաքների՝ հիմնական զուգահեռականների նկատմամբ տեղադիրքերի առանձնահատկությունների իմացությունը |
| 9. | Աշխարհամասերի անվանումները և հայտնագործման ժամանակագրությունը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Վարժությունը միտված է ստուգելու աշխարհամասերի անվան ծագումնաբանության և հայտնագործման ժամանակագրական հաջորդականության իմացությունը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք՝ «Ի"նչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 13Մ. | Վարժանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 12Մ. | Տնային աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրություն» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգողական աշխատանք՝ «Ինչ է ուսումնասիորւմ մայրցամաքների և օվկիանոսների աշխարհագրությունը» թեմայից |