Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Արմատ պարունակող արտահայտությունների ձևափոխումներ | Արմատ պարունակող արտահայտությունների ձևափոխումներ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Արտադրիչի դուրս բերումը արմատի տակից | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է արտադրիչը դուրս բերել արմատի տակից |
| 2. | Թվերը դասավորել աճման կարգով | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է թվերը դասավորել աճման կարգով |
| 3. | Արտահայտության պարզեցում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզեցնել արտահայտությունը |
| 4. | Արտահայտության պարզեցում, տարբերության քառակուսու բանաձևը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Արտահայտության պարզեցում, տարբերության քառակուսու բանաձևի օգնությամբ |
| 5. | Արտահայտության պարզեցում, գումարի քառակուսու բանաձևը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Արտահայտության պարզեցում, գումարի քառակուսու բանաձևի օգնությանմբ |
| 6. | Արտահայտության պարզեցում, գումարի քառակուսու բանաձևը, արմատ և թիվ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Արտահայտության պարզեցում գումարի քառակուսու բանաձևի օգնությամբ |
| 7. | Արմատներով արտահայտության պարզեցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզեցնել արմատներով արտահայտությունը |
| 8. | Արմատ պարունակող արտահայտություն, քառակուսիների տարբերության բանաձևը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Քառակուսիների տարբերության բանաձևի կիրառումը |
| 9. | Թվի մոտավոր հաշվարկ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պարզեցնելուց հետո կատարվում է թվի մոտավոր հաշվարկ |
| 10. | Արտահայտության պարզեցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզեցնել արտահայտությունը |
| 11. | Արտահայտության ձևափոխություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է ձևափոխել արտահայտությունը |
| 12. | Արտահայտության արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է գտնել արտահայտության արժեքը |
| 13. | Պարզեցում և հաշվարկ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է հաշվել արտահայտության արժեքը, կիրառելով մոդուլի հատկությունը |
| 14. | Պարզեցնել մինչև ամբողջ թիվ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք տրված արտահայտությունը պարզեցնելով կվերածվի ամբողջ թվի |
| 15. | Արտահայտության պարզեցում, արմատներ համարիչում և հայտարարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Արտահայտության պարզեցում, արմատներ համարիչում և հայտարարում |
| 16. | Պարզեցում և մոտավոր հաշվարկ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Կատարվում է պարզեցում և մոտավոր հաշվարկ |
| 17. | Արմատներով արտահայտության ձևափոխություն | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է ձևափոխել արմատներով արտահայտությունը և հաշվել դրա արժեքը |
| 18. | Գումարի քառակուսու բանաձևի կիրառում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Գումարի քառակուսու բանաձևի միջոցով պարզեցվում է արտահայտությունը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Արմատով արտահայտությունների ձևափոխումը» թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 12Մ. | Առաջադրանքներ արմատներ պարունակող արտահայտությունների ձևափոխության և պարզեցման վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Արմատով արտահայտությունների ձևափոխումը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ արմատներ պարունակող արտահայտությունների ձևափոխության և պարզեցման վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Արմատով արտահայտությունների ձևափոխումը» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ արմատներ պարունակող արտահայտությունների ձևափոխության և պարզեցման վերաբերյալ |