Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Մասերի համեմատումը | Մասերի համեմատումը: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Կանոնի ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 3Մ. | Պետք է ձևակերպել կանոնը: |
| 2. | Մեծ/փոքր մասի ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել մեծ/փոքր մասը: |
| 3. | Մասերի դասավորությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Մասերը պետք է դասավորել աճման/նվազման կարգով: |
| 4. | Հարցեր նկարի վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պատասխանել հարցին: |
| 5. | Մասերի համեմատում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել մասերը: |
| 6. | Մասերի աճման կամ նվազման կարգը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է պարզել, թե ի՞նչ կարգով են գրված մասերը: |
| 7. | Անհավասարության ընտրություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ անհավասարությունը: |
| 8. | Պետք է ընտրել այն մասերը, որոնք տրվածների միջև են | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել այն մասերը, որոնք տրվածների միջև են: |
| 9. | Համեմատում, եռանիշ թվեր | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Սովորական կոտորակների համեմատումը, հավասար համարիչներ |
| 10. | Մասերը պետք է դասավորել նվազման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Մասերը պետք է դասավորել նվազման կարգով: |
| 11. | Մասերի համեմատում (երկու տառ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Մասերի համեմատումը (երկու տառ): |
| 12. | Միավորների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է համեմատել երկարության միավորները: |
| 13. | Ներկած մասերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե ո՞ր աղջիկը ո՞ր մասը ներկեց: |
| 14. | Չափման միավորների համեմատում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել երկարության չափման միավորները: |
| 15. | Ջուր և հյութ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետք է համեմատել ծավարները: |
| 16. | Ճանապարհի ասֆալտապատում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 3Մ. | Պետտք է պարզել, թե ո՞ր օրը ավելի շատ ճանապարհ ասֆալտապատեցին: |
| 17. | Մտապահած բառը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Պետք է գտնել մտապահած բառը: |
| 18. | 4 տառ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է համեմատել մասերը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Մասերի համեմատումը» թեմայից | 00:12:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջադրանքներ մասերի համեմատման վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Մասերի համեմատումը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 8Մ. | Առաջադրանքներ մասերի համեմատման վերաբերյալ: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Մասերի համեմատումը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ մասերի համեմատման վերաբերյալ: |