Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Օքսիդների բաղադրությունը, կիրառությունը | Օքսիդների բաղադրությունը, կիրառությունը, հիմնական հասկացություններ, բանաձևեր |
| 2. | Թթուներ, բաղադրությունը: Կենցաղում կիրառվող թթուներ | Թթուներ, բաղադրությունը: Կենցաղում կիրառվող թթուներ |
| 3. | Հիմքեր. բաղադրությունը, կիրառություները | Հիմքեր. բաղադրությունը, կիրառություները |
| 4. | Աղեր, բաղադրությունը, կիրառումը: Անօրգանական բարդ նյութերը մեր շրջապատում | Աղեր, բաղադրությունը, կիրառումը: Անօրգանական բարդ նյութերը մեր շրջապատում |
| 5. | Օրգանական նյութեր: Քիմիական նյութերը և շրջակա միջավայրը | Առօրյա կյանքում հանդիպող օրգանական նյութեր: Քիմիական նյութերի ազդեցությունը շրջակա միջավայրի վրա |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Օքսիդներ՝ սահմանում, օրինակներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Օքսիդացման ռեակցիայի, օքսիդների սահամնումները, оրինակներ |
| 2. | Հիմքեր, ընդհանուր տեղեկությունների իմացություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ստուգվում են գիտելիքները հիմքերի մասին |
| 3. | Թթուներ, սահմանում, օրինակներ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ընդհանուր տեղեկություններ թթուների մասին, սահմանում, բաղադրությունը, օրինակներ |
| 4. | Նշել լուծվող և չլուծվող հիմքերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է նշել լուծվող և չլուծվող հիմքերը տվյալ նյութերի շարքում |
| 5. | Ընտրի՛ր աղի բանաձևին համապատասխան անվանումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է տրված անվանումներից ընտրել աղի բանաձևին համապատասխան անվանումը |
| 6. | Որոշ թթուների հատկություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Տարածված թթուների հատկություններ, դրանց կիրառումն արդյունաբերության և արտադրության մեջ |
| 7. | Հիմքերի բանաձևերը, դրանց կիրառում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Հիմքերի բանաձևերի իմացության ստուգում: Հիմքերի կիրառումը կենցաղում |
| 8. | Օքսիդներ, բանաձևեր և անվանումներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է օքսիդների բանաձևերի և նրանց անվանումների և դրանց կիրառման իմացությունը |
| 9. | Աղեր: Կազմի՛ր նախադասություն | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կազմել ճիշտ նախադասություններ աղերի մասին, ստուգվում է սահմանումների իմացությունն ըստ բանաձևերի |
| 10. | Քիմիական նյութերի ազդեցությունը բնության վրա | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Բնապահպանական խնդիրները` որպես քիմիական նյութերի ազդեցության հետևանք |
| 11. | Որոշել նշված նյութի թիվը տրված շարքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Տրված է նյութերի որոշակի քանակություն: Պետք է որոշել նշված նյութի քանակը տրված շարքում |
| 12. | Օրգանական և անօրգանական նյութերը առօրյա կյանքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Նյութերի կիրառումը, դրանց հետ վարվելու կանոնները առօրյա կյանքում |
| 13. | Հայտանյութերը թթու միջավայրերում և ալկալիներում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5.5Մ. | Տարբեր հայտանյութերի «վարքը» թթու միջավայրերում |
| 14. | Կատարի՛ր համապատասխան ընտրություն աղյուսակում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 7Մ. | Աղյուսակի յուրաքանչյուր սյունակի համար պետք է կատարել ճիշտ ընտրություն |
| 15. | Քիմիական նյութերի՝ օզոնային շերտին հասցրած վնասները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Օզոնային շերտի քայքայումը` որպես քիմիական նյութերի ազդեցության հետևանք |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Քիմիական նյութերը, դրանց կիրառումը | 00:15:00 | միջին | 26.5Մ. | Քիմիական նյութերի հատկությունները, դրանց կիրառումը |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Քիմիական միացություններ | 00:10:00 | միջին | 16Մ. | Տարրական գիտելիքներ քիմիական միացությունների վերաբերյալ |
| 2. | Օքսիդներ, աղեր, թթուներ, հիմքեր | 00:25:00 | միջին | 31Մ. | ՔԻմիական նյութերի հատկությունները, կիրառումը, ազդեցությունը միջավայրի վրա, հայտնաբերումը հայտանյութերով |