Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Իրական թվերի պատկերումը կոորդինատային ուղղի վրա | Իրական թվերի պատկերումը կոորդինատային ուղղի վրա, հեռավորությունը երկու իրական թվերի միջև: |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Թվի մոդուլը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել թվի մոդուլը: |
| 2. | Մոդուլով հավասարում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է լուծել մոդուլով հավասարումը: |
| 3. | Հեռավորությունը կետերի միջև | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել հեռավորությունը կետերի միջև: |
| 4. | Թվերի համեմատում (տրված է տարբերությունը) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է համեմատել թվերը, եթե տրված է նրանց տարբերությունը: |
| 5. | Թվերը կոորդինատային ուղղի վրա | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է թվերը տեղադրել կոորդինատային ուղղի վրա: |
| 6. | Տրված թվի միջակայքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ըտրել միջակայքը, որին պատկանում է տրված թիվը: |
| 7. | Տարբեր նշանի կոորդինատներով կետերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Տրված են տարբեր նշանի կոորդինատներով կետեր, պետք է պարզել նրանց դիրքը: |
| 8. | Ճիշտ/սխալ պնդում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ստուգել պնդման տեղի ունենալը: |
| 9. | Պարբերական և սովորական կոտորակների համեմատում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է համեմատել կոտորակները |
| 10. | Թվերը աճման կարգով | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Թվերը պետք է դասավորել աճման կարգով: |
| 11. | Մոդուլի արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է հաշվել մոդուլի արժեքը: |
| 12. | Բազմությանը պատկանող ռացիոնալ թվերի ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել բազմությանը պատկանող ռացիոնալ թվերը: |
| 13. | Տրված հատվածի միջնակետը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել տրված հատվածի միջնակետը: |
| 14. | Տրված կոտորակներից հավասարահեռ թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել պահանջվող թիվը: |
| 15. | Ռացիոնալ/իռացիոնալ թիվ տրվածների միջև | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է ընտրել պահանջվող թիվը: |
| 16. | Անհավասարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է լուծել անհավասարումը: |
| 17. | Հավասարում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է լուծել հավասարումը: |
| 18. | Արտահայտության արժեքը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզեցնել արտահայտությունը և գտնել նրա արժեքը: |
| 19. | Ամենամոտ կոտորակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Պետք է գտնել տրվածին ամենամոտ կոտորակը: |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք <Իրական թվերը կոորդինատային ուղղի վրա> թեմայից | 00:15:00 | հեշտ | 9Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ կոորդինատային ուղղի վրա իրական թվերի ներկայացման վերաբերյալ: |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք <Իրական թվերը կոորդինատային ուղղի վրա> թեմայից | 00:20:00 | միջին | 13Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ կոորդինատային ուղղի վրա իրական թվերի ներկայացման վերաբերյալ: |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք <Իրական թվերը կոորդինատային ուղղի վրա> թեմայից | 00:30:00 | միջին | 12Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ կոորդինատային ուղղի վրա իրական թվերի ներկայացման վերաբերյալ: |