Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Սովորական կոտորակի գաղափարը | Սովորական կոտորակի գաղափարը |
| 2. | Բաժինը որպես ամբողջի մաս | Բաժինը որպես ամբողջի մաս |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Սովորական կոտորակի գրառումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գրել սովորական կոտորակը |
| 2. | Կոտորակի համարիչն ու հայտարարը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է որոշել կոտորակի համարիչն ու հայտարարը |
| 3. | Ճանապարհի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Տեքստային խնդիր |
| 4. | Ըստ նկարի գրել կոտորակը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Պետք է նկարից գրել կոտորակը (շոկոլադե սալիկ) |
| 5. | Կոտորակը թվային առանցքի վրա (մեկից փոքր) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է որոշել կոտորակը թվային առանցքի վրա |
| 6. | Երկարության չափի միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գրել երկարության չափի միավորի մասի անվանումը |
| 7. | Զանգվածի չափման միավորի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Զանգվածի չափման միավորի մասը |
| 8. | Միլիոնի մասը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել միլիոնի մասը |
| 9. | Շաքար մուրաբայի համար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Տեքստային խնդրի լուծում |
| 10. | Գործվածք՝ զգեստ և տաբատ կարելու համար | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Տեքստային խնդրի լուծում |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 10Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Սովորական կոտորակի գաղափարը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 20Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների սահմանման, դրանց համարիչի և հայտարարի, բաժինների և ամբողջի մասերի վերաբերյալ |