Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելը | Կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ընդհանուր հայտարարի բերում, հայտարարը տրված է | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Կոտորակները պետք է բերելը ընդհանուր հայտարարի, հայտարարը տրված է |
| 2. | Լրացուցիչ արտադրիչը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել լրացուցիչ արտադրիչը |
| 3. | Կոտորակի հայտարարի փոխելը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է փոխել կոտորակի հայտարարը |
| 4. | Պետք է ընտրել ճիշտ գործողությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ գործողությունը |
| 5. | Ընդհանուր հայտարարի բերում (երկու կոտորակ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Կոտորակները պետք է բերել ընդհանուր հայտարարի (երկու կոտորակ) |
| 6. | Կոտորակների համարիչները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք գտնել կոտորակների համարիչները, երբ դրանք բերվում են ընդհանուր հայտարարի |
| 7. | Ընդհանուր հայտարար (երեք կոտորակ) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է բերել ընդհանուր հայտարարի (երեք կոտորակ) |
| 8. | Ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը, տարբեր համարիչներ և հայտարարներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը և համարիչները |
| 9. | Ամենափոքր ընդհանուր հայտարար, տարբեր հայտարարներ, հավասար համարիչներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել ամենափոքր ընդհանուր հայտարարը, տարբեր հայտարարներ |
| 10. | Ընդհանուր հայտարար, փոխադարձաբար պարզ հայտարարներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է բերել ընդհանուր հայտարարի, փոխադարձաբար պարզ հայտարարներ |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Ընդհանուր հայտարարի բերելը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելու վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Ընդհանուր հայտարարի բերելը» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելու վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Ընդհանուր հայտարարի բերելը» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 18Մ. | Առաջադրանքներ սովորական կոտորակների ընդհանուր հայտարարի բերելու վերաբերյալ |