Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Թվային բազմությունների սահմանումները | Տրվում է բնական, ամբողջ, ռացիոնալ, իռացիոնալ և իրական թվերի սահմանումները |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Թվային բազմությունների նշանակումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Օգտագործվում են հատուկ նշանակումներ |
| 2. | Բազմությունների գրառման հիմնական նշանները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարզել, թե արդյո՞ք գրառումը ճիշտ է |
| 3. | Բնական և ամբողջ թվերի բազմություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պարզվում է, թե արդյո՞ք թիվը պատկանում է բնական կամ ամբողջ թվերի բազմությանը |
| 4. | Պատկանելիության նշանը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պատկանելիության նշանների կիրառումը |
| 5. | Միավորման տարրերի թիվը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Փոփոխականից կախված պետք է պարզել բազմությունների միավորման տարրերի փոքրագույն թիվը |
| 6. | Դրական, ամբողջ, և կոտորակային ենթաբազմություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված բազմության տարրերով ենթաբազմությունները |
| 7. | Պնդումներ ենթաբազմությունների վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյոք բազմությունը ենթաբազմություն է |
| 8. | Բազմություններ և ենթաբազմություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Ենթաբազմությունների ընտրություն |
| 9. | Պնդումներ պատկանելիության վերաբերյալ (իրական թվեր) | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե որ պնդումներն են ճիշտ |
| 10. | Դրական, ամբողջ, բնական և ռացիոնալ թվերի ենթաբազմություններ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Ընտրվում է տրված բազմության դրական, ամբողջ, բնական և ռացիոնալ թվերի ենթաբազմությունները |
| 11. | Բազմությունների տարրեր | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ընտրվում են տրված պայմաններին բավարարող թվերը |
| 12. | Պարբերական կոտորակներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ամբողջ թիվը և վերջավոր տասնորդական կոտորակը ներկայացվում են պարբերական կոտորակի տեսքով |
| 13. | Ենթաբազմություններ | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Ընտրվում է տրված բազմության ենթաբազմությունը և բազմություն, որը ենթաբազմություն չէ |
| 14. | Բազմության ենթաբազմությունները | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 3Մ. | Ընտրվում է տրված բազմության բոլոր ենթաբազմությունը, որոնք բաղկացած են երկու տարրերից: |
| 15. | Պարբերական կոտորակ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Ներկայացումը պարբերական կոտորակի տեսքով |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Թվային բազմություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 9Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային բազմությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Թվային բազմություններ» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 7Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային բազմությունների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Թվային բազմություններ» թեմայից | 00:25:00 | միջին | 12Մ. | Առաջարկվում են առաջադրանքներ թվային բազմությունների վերաբերյալ |