Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Գաղափար հատույթի մասին | Գաղափար հատույթի մասին, օրինակ |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Գաղափար հատույթի մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է պարզել, թե արդյո՞ք բերված նկարները հատույթներ են |
| 2. | Հատույթի նկարը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել հատույթ պարունակող նկարները |
| 3. | Պնդումներ հատույթի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումը |
| 4. | Սահմանումների ձևակերպումները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2.2Մ. | Պետք է լրացնել սահմանումների ձևակերպումները |
| 5. | Հատույթի կողմերի քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է հաշվել հատույթի կողմերի քանակը |
| 6. | Հատույթի պարագիծը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել հատույթի պարագիծը |
| 7. | Եռանկյուն հատույթի մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է գտնել եռանկյուն հատույթի մակերեսը |
| 8. | Բուրգի հատույթի կառուցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կառուցել բուրգի հատույթը և պատասխանել հարցերին |
| 9. | Տրված կետերով անցնող ուղիղներ քառանիստում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել տրված կետերով անցնող ուղիղների հատման կետը քառանիստում: |
| 10. | Զուգահեռանիստի հատույթի կառուցումը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է նկարագրել զուգահեռանիստի հատույթի կառուցումը |
| 11. | Հատույթի կողմերը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել հատույթի կողմերի և խորանարդի նիստերի փոխդասավորությունը |
| 12. | Քառանիստի հատույթը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կառուցել քառանիստի հատույթը |
| 13. | Անկյուն հատույթում | 3 տեսակ - վերլուծական | միջին | 4Մ. | Պետք է գտնել պահանջվող անկյունը |
| 14. | Կանոնավոր բուրգում տարված է հատույթ | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է հաշվել բուրգի ծավալը, եթե տրված է հատույթի մակերեսը |
| 15. | Երկու ուղիղների կազմած անկյունը խորանարդի հատույթում | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 6Մ. | Պետք է գտնել ուղիղների կազմած անկյունները խորանարդի հատույթում |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 16Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 22.2Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Գաղափար հատույթի մասին» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 34Մ. | Առաջադրանքներ բազմանիստների հատույթների կառուցման և հատկությունների վերաբերյալ |