Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Տարածաչափության գլխավոր աքսիոմները | Տարածաչափության որոշ աքսիոմներ |
| 2. | Աքսիոմների որոշ հետևանքներ | Աքսիոմների որոշ հետևանքներ և դրանց ապացուցումները |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Աքսիոմի կիրառություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է կիրառել տարածաչափության աքսիոմը |
| 2. | Տարածաչափության աքսիոմները, կիրառական խնդիր | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Առաջադրանքը ստուգում է տարածաչափության աքսիոմների իմացությունը |
| 3. | Տրված կետով անցնող ուղիղների թիվը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ընտրել տրված կետով անցնող ուղիղների թիվը |
| 4. | Իրարից տարբեր երկու հարթություններ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել իրարից տարբեր երկու հարթությունների ընդհանուր կետերի քանակը |
| 5. | Աքսիոմի ձևակերպումը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է ավարտել աքսիոմի ձևակերպումը |
| 6. | Առաջին և երկրորդ աքսիոմները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է ընտրել աքսիոմների ճիշտ ձևակերպումները |
| 7. | Երկու աքսիոմ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3.5Մ. | Պետք է լրացնել աքսիոմների ձևակերպումները |
| 8. | Հարցեր աքսիոմների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պատասխանել աքսիոմների վերաբերյալ հարցերին |
| 9. | Երկու հարթությունների ընդհանուր կետերի քանակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, թե քանի՞ ընդհանուր կետ կարող են ունենալ երկու իրարից տարբեր հարթությունները |
| 10. | Երեք կետեր հարթության մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Ստուգվում է աքսիոմների և նրանց հետևանքների իմացությունը |
| 11. | Պնդումներ տարածաչափական աքսիոմների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել ճիշտ պնդումները |
| 12. | Կետերի և ուղիղների դիրքը հարթության մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է պարզել կետերի և ուղիղների դիրքը հարթության մեջ |
| 13. | Աքսիոմների հետևանքներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է ընտրել հետևանքների ճիշտ ձևակերպումները |
| 14. | Ճիշտ կամ սխալ պնդում եռանկյան մասին | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել, ճի՞շտ են, թե՞ սխալ եռանկյան մասին պնդումը |
| 15. | Ուղիղների դիրքը հարթության մեջ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Պետք է կիրառել տարածաչափական աքսիոմները |
| 16. | Երեք ուղիղներ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Պետք է պարզել երրորդ ուղղի դիրքը |
| 17. | Կետերով անցնող հարթությունների մեծագույն թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել պայմանին բավարարող հարթությունների մեծագույն թիվը: |
| 18. | Հարթությունների մեծագույն թիվը | 3 տեսակ - վերլուծական | բարդ | 5Մ. | Պետք է պարզել պայմանին բավարարող հարթությունների մեծագույն թիվը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «Տարածաչափության աքսիոմները» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 15.5Մ. | Առաջադրանքներ տարածաչափության աքսիոմների վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «Տարածաչափության աքսիոմները» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 20.5Մ. | Առաջադրանքներ տարածաչափության աքսիոմների վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «Տարածաչափության աքսիոմները» թեմայից | 00:35:00 | միջին | 27Մ. | Առաջադրանքներ տարածաչափության աքսիոմների վերաբերյալ |