Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | 8 -ի բազմապատկում | 8 -ի բազմապատկում: |
| 2. | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ | Հաշվելու տարբեր մեթոդներ: |
| 3. | 8 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը | 8 -ի բազմապատկման աղյուսակը: Բազմապատկման աղյուսակի օգնությամբ քանորդի գտնելը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 8 -ի բազմապատկում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | 8 -ի բազմապատկման աղյուսակի իմացության ստուգում, բազմապատկման տեղափոխական օրենք կիրառում: |
| 2. | Գտի՛ր այն թիվը, որն ավելի փոքր է, քան տրվածը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 1Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել այն թիվը, որը 8 ավելի փոքր է, քան տրված թիվը: |
| 3. | Խնդիր աթոռների վերաբերյալ | 2 տեսակ - մեկնաբանական | հեշտ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը՝ օգտվելով 8 -ի բազմապատկման աղյուսակից: |
| 4. | Արտահայտությունների արժեքները՝ ըստ նվազման կամ աճման կարգի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է հաշվել և դասավորել արտահայտությունների արժեքները՝ ըստ նվազման կամ աճման կարգի: |
| 5. | Մեկ գումարելիով ավելի | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը: |
| 6. | Միևնույն արժեքն ունեցող արտահայտությունների ընտրություն | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է ընտրել միևնույն արժեքն ունեցող արտահայտությունները՝ օգտվելով 5 -ի, 6 -ի, 7 -ի, և 8 -ի բազմապատկման աղյուսակներից: |
| 7. | Լրացրո՛ւ աղյուսակը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | 7 -ի և 8-ի բազմապատկման աղյուսակների կիրառում: |
| 8. | Համեմատի՛ր արտահայտությունների արժեքները | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Արտադրյալի և տարբերության համեմատում: |
| 9. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (հանում և բաժանում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը (բաժանում և հանում): |
| 10. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (բաժանում և բազմապատկում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 2Մ. | Արտահայտության արժեքի հաշվում (բաժանում, բազմապատկում), 8 -ի բազմապատկման աղյուսակի կիրառում: |
| 11. | Լուծի՛ր խնդիր (2 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է խնդիրը լուծել երկու գործողությամբ: |
| 12. | Լուծիր խնդիրը (2 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 3Մ. | Անհրաժեշտ է խնդիրը լուծել երկու գործողությամբ: |
| 13. | Լուծի՛ր խնդիրը (3 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է խնդիրը լուծել 3 գործողությամբ: |
| 14. | Լուծի՛ր խնդիրը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | միջին | 4Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել խնդիրը երկու գործողությամբ և համեմատել: |
| 15. | Հավասարում (բազմապատկում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել հավասարումը: |
| 16. | Հավասարում (բաժանում) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 2Մ. | Անհրաժեշտ է լուծել հավասարումը: |
| 17. | Գտի՛ր արտահայտության արժեքը (5 գործողություն) | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 6Մ. | Անհրաժեշտ է գտնել արտահայտության արժեքը (հանում, բազմապատկում, գումարում և բաժանում): |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:05:00 | միջին | 7Մ. | Վարժանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:10:00 | միջին | 13Մ. | Տնային աշխատանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից | 00:15:00 | միջին | 12Մ. | Ստուգողական աշխատանք ՝«8-ի բազմապատկում» թեմայից |