Մեթոդական հանձնարարականներ
Տեսություն
| Թիվ | Անվանումը | Նկարագրություն |
|---|---|---|
| 1. | Քառակուսային ֆունկցիա | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
| 2. | Պարաբոլի գագաթը | Պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
| 3. | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
Առաջադրանքներ
| Թիվ | Անվանումը | Տիպը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Պարաբոլի և Oy առանցքի հատման կետը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի և Oy առանցքի հատման կետի օրդինատը |
| 2. | y=ax²+bx+c ֆունկցիայի արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է հաշվել y=ax²+bx+c ֆունկցիայի արժեքը |
| 3. | Գագաթի կոորդինատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
| 4. | Ճյուղերի ուղղվածությունը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պարաբոլի ճյուղերի ուղղվածությունը |
| 5. | y=ax²+c պարաբոլի գագաթը | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
| 6. | y=ax²+bx+c պարաբոլի գագաթի կոորդինատները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 2Մ. | Պետք է գտնել y=ax²+bx+c պարաբոլի գագաթի կոորդինատները |
| 7. | Աղյուսակի լրացում | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1.5Մ. | Աղյուսակի լրացում |
| 8. | Պարաբոլի հատումը կոորդինատային առանցքի հետ | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել պարաբոլի և կոորդինատային առանցքի հատման կետի կոորդինատները |
| 9. | Քառակուսային ֆունկցիայի զրոները | 1 տեսակ - ճանաչողական | հեշտ | 1Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի զրոները |
| 10. | Գրաֆիկի կառուցում | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Պետք է կառուցել ֆունկցիայի գրաֆիկը |
| 11. | Հարցեր քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի վերաբերյալ | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 4Մ. | Հարցեր քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի վերաբերյալ |
| 12. | Ֆունկցիայի մեծագույն/փոքրագույն արժեքը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 3Մ. | Առանց կառուցման պետք է գտնել ֆունկցիայի մեծագույն/փոքրագույն արժեքը |
| 13. | Քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն և փոքրագույն արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն և փոքրագույն արժեքները |
| 14. | Նշանապահպանման միջակայքերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է ընտրել քառակուսային ֆունկցիայի նշանապահպանման միջակայքերը |
| 15. | Քառակուսային ֆունկցիայի դրական և բացասական արժեքները | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է որոշել քառակուսային ֆունկցիայի դրական և բացասական արժեքները |
| 16. | Ֆունկցիայի աճման /նվազման միջակայքերը | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է գտնել ֆունկցիայի աճման /նվազման միջակայքերը |
| 17. | Կետի պատկանելը գրաֆիկին | 1 տեսակ - ճանաչողական | միջին | 2Մ. | Պետք է պարզել կետի պատկանելը գրաֆիկին |
| 18. | Քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկի կառուցում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Պետք է կառուցել քառակուսային ֆունկցիայի գրաֆիկը |
| 19. | Եռանկյան մեծագույն մակերեսը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է եռանկյան էջերը ընտրել այնպես, որ մակերեսը լինի մեծագույնը |
| 20. | Ուղղանկյան մեծագույն մակերեսը տրված պարագծի դեպքում | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 4Մ. | Ուղղանկյան մեծագույն մակերեսը տրված պարագծի դեպքում |
| 21. | Ֆունկցիայի մեծագույն արժեքը | 2 տեսակ - մեկնաբանական | բարդ | 3Մ. | Պետք է գտնել քառակուսային ֆունկցիայի մեծագույն արժեքը |
Թեստեր
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Վարժանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 8.5Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիայի հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |
Ստուգողական թեստեր (աշակերտներին հասանելի չէ):
| Թիվ | Անվանումը | Խորհուրդ տրվող ժամանակը | Բարդությունը | Միավորներ | Նկարագրություն |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Տնային աշխատանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:20:00 | միջին | 12Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիայի հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |
| 2. | Ստուգողական աշխատանք «y=ax²+bx+c ֆունկցիան» թեմայից | 00:30:00 | միջին | 15Մ. | Առաջադրանքներ y=ax²+bx+c ֆունկցիան հատկությունների և գրաֆիկի վերաբերյալ |